Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Тущенко, Михайло Михайлович | |
dc.date.accessioned | 2022-11-17T12:31:55Z | |
dc.date.available | 2022-11-17T12:31:55Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Тущенко М. М. Вітчизняна гітарна школа: історична спадковість виконавських традицій та перспективи розвитку. // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв . 2022. № 3. С. 214–219 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4510 | |
dc.description | The purpose of the article is to analyse the problems of historical heredity of performing traditions of the domestic guitar school and to provide a generalised view of the prospects for the development of guitar art in the domestic cultural and educational space in the context of the guitar evolution. Research methods. Historical-theoretical and executive analyses were used to solve the tasks of the research. Scientific novelty. This paper is a highlight of the specifics of performing traditions and national schools, as well as the results of the analysis of prospects for the development of the domestic guitar school in modern conditions. There is an attempt to shed light on the current “postmodern” artistic situation in Ukraine. Conclusions. The article covers the history of the guitar origin as a professional musical instrument and the history of performance on the classical guitar in Ukraine in the context of the influence of Western European performing culture. The development of guitar schools is analysed in tertiary artistic establishments of Ukraine, a guitar art is considered within the framework of actual postmodern discourse and in the context of development of world guitar art. | uk_UA |
dc.description.abstract | Мета роботи – проаналізувати проблеми історичної спадковості виконавських традицій вітчизняної гітарної школи й узагальнити перспективи розвитку гітарного мистецтва у вітчизняному культурно-освітньому просторі в контексті еволюції гітаристики. Методи дослідження. Для розв’язання поставлених завдань було використано історико-теоретичний та виконавський аналіз. Наукова новизна. Висвітлено специфіку виконавських традицій і національних шкіл, а також результати аналізу перспектив розвитку вітчизняної гітарної школи в умовах сьогодення. Зроблено спробу окреслити сучасну «постмодерністську» мистецьку ситуацію в Україні. Висновки. У статті проаналізовано історію виникнення гітари як професійного музичного інструмента та історію виконавства на класичній гітарі в Україні в контексті впливу західноєвропейської виконавчої культури. Описано розвиток гітарних шкіл у мистецьких закладах вищої освіти України, гітарне мистецтво розглянуто в межах актуального постмодерного дискурсу та в контексті розвитку світового гітарного мистецтва. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | українська гітарна школа | uk_UA |
dc.subject | гітарне мистецтво | uk_UA |
dc.subject | гітара | uk_UA |
dc.subject | виконавська традиція | uk_UA |
dc.subject | виконавська школа | uk_UA |
dc.subject | історіогенеза гітарного мистецтва | uk_UA |
dc.title | Вітчизняна гітарна школа: історична спадковість виконавських традицій та перспективи розвитку | uk_UA |
dc.title.alternative | Domestic Guitar School: Historical Heritage of Performance Traditions and Development Prospects | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |