Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ КУЛЬТУРНОГО ТУРИЗМУ В ПАРАДИГМІ ДІГІТАЛ-ЕЙЧ : ВІД ІНДУСТРІЇ ВРАЖЕНЬ ДО КУЛЬТУРНОГО БРЕНДУВАННЯ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дичковський Степан Іванович
dc.date.accessioned 2020-04-29T10:04:03Z
dc.date.available 2020-04-29T10:04:03Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Дичковський С. І. Нові тенденції культурного туризму в парадигмі дігітал-ейч: від індустрії вражень до культурного брендування // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2019. № 4. С. 24-31. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/455
dc.description Культурні бренди ґрунтуються на історико-культурних особистостях, пам'ятниках або історико-культурні подіях, які мають відношення не тільки до культури і історії регіону, але і мають величезну вагу в історико-культурній спадщині країни. Особливо важлива роль у формуванні культурних брендів належить місцевим закладам культури, які дозволяють представити культурно-історичний, природний, туристичний потенціал території. Cultural brands are based on historical and cultural figures, monuments or historical and cultural events that are not only relevant to the culture and history of the region, but are also of great importance in the country's historical and cultural heritage. Particularly important role in the formation of cultural brands belongs to local cultural institutions, which allow to present the cultural, historical, natural, tourist potential of the territory. uk_UA
dc.description.abstract Мета статті полягає в дослідженні тенденцій культурного туризму в парадигмі дігітал-ейч. Методологія дослідження полягає в застосуванні історичного, бібліографічного та аналітичного методів. The purpose of the article is a study of the trends of cultural tourism in the Digital Age paradigm. The methodology of the study is to apply historical, bibliographic and analytical methods uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject культурий туризм uk_UA
dc.subject дігітал-ейч uk_UA
dc.subject індустрія вражень uk_UA
dc.subject культурне брендування uk_UA
dc.subject парадигма uk_UA
dc.title НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ КУЛЬТУРНОГО ТУРИЗМУ В ПАРАДИГМІ ДІГІТАЛ-ЕЙЧ : ВІД ІНДУСТРІЇ ВРАЖЕНЬ ДО КУЛЬТУРНОГО БРЕНДУВАННЯ uk_UA
dc.title.alternative New trends in cultural tourism in the digital age paradigm: from the impressions industry to cultural branding uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу