Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Подлевський, Святослав Володимирович | |
dc.contributor.author | Гула, Євген Петрович | |
dc.contributor.author | Осадча, Алла Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2023-02-16T12:31:17Z | |
dc.date.available | 2023-02-16T12:31:17Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | ПодлевськийС.В., ГулаЄ.П., ОсадчаА.М. Застосування комп’ютерних технологій у вирішенні візуальних об’єктів у рекламі // Культура і сучасність. 2022. № 2. С. 117–122. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4711 | |
dc.description | The purpose of the work is to reveal the peculiarities of computer technologies application in solving visual objects in advertising. The research methodology consists in the application of a number of approaches: analytical to understand the literature on the topic of the article; interdisciplinary – to comprehensively study factual material and acquire new knowledge; systematic with the use of a whole range of methods (biographical, semiotic, cultural, hermeneutic, historical, and theoretical generalisation) – to comprehend the stated purpose of the research. Scientific novelty. For the first time, the interrelationship between the use of computer technologies and the visualisation of advertising is systematically studied. Conclusions. The publication proves the statement: the functional role of linguistic means of influence in advertising texts is determined by the communicative and appellative functions of language, which are basic to the advertising text. It was revealed that the combination of photo, audio, and video materials in one advertising multimedia content is carried out within the framework of convergent advertising. It has been established that there is a tendency for real and virtual environments to converge, while the very principle of interaction is changing, which is increasingly based on the materialisation of visual images with the help of which the user controls the virtual environment, the development of human-computer interfaces acquires great importance. Technologies based on 3D-stereovisualisation are gaining more and more development. Editorial and publishing preparation of advertising materials and publications includes the entire process of preparing an advertising message, starting with the definition of goals and objectives and ending with the production of a material medium intended for distribution. The content of this process: technological stages, composition of performers, legal and economic relations between the customer and the performer depend on the type of advertising material and the channel of its distribution (newspaper, postcard, booklet, and others). | uk_UA |
dc.description.abstract | Мета роботи – виявити особливості застосування комп’ютерних технологій у вирішенні візуальних об’єктів у рекламі. Методологія дослідження полягає в застосуванні низки підходів: аналітичного – для осмислення літератури за темою статті; міждисциплінарного – задля всебічного вивчення фактологічного матеріалу та при отриманні нових знань; системного з використання цілого спектру методів (біографічного, семіотичного, культурологічного, герменевтичного, історичного, теоретичного узагальнення) – з метою комплексно осягнути заявлену мету дослідження. Наукова новизна: уперше системно проаналізовано взаємну пов’язаність застосування комп’ютерних технологій та візуалізації реклами. Висновки. Доведено твердження: функціональна роль мовних засобів впливу в рекламних текстах зумовлена комунікативною та апелятивною функціями мови, які є базовими для рекламного тексту. Виявлено, що поєднання фото-, аудіо- та відеоматеріалів в одному рекламному мультимедійному контенті здійснюється в межах конвергентної рекламної сфери. Встановлено, що існує тенденція до зближення реального й віртуального середовищ, при цьому змінюється сам принцип взаємодії, який усе більше ґрунтується на матеріалізації візуальних образів, за допомогою яких користувач управляє віртуальним середовищем, величезного значення набуває розробка людино-комп'ютерних інтерфейсів. Інтенсивніше розвиваються технології, засновані на 3D-стереовізуалізації. Редакційно-видавнича підготовка рекламних матеріалів і видань містить у собі весь процес підготовки рекламного повідомлення, починаючи з визначення цілей та завдань і закінчуючи виготовленням матеріального носія, призначеного для поширення. Зміст цього процесу: технологічні етапи, склад виконавців, юридичні й економічні взаємини замовника та виконавця – залежить від виду рекламного матеріалу й каналу його поширення (газета, листівка, буклет тощо). | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | дизайн | uk_UA |
dc.subject | дизайнер | uk_UA |
dc.subject | реклама | uk_UA |
dc.subject | комп’ютерні технології | uk_UA |
dc.subject | візуальні об’єкти | uk_UA |
dc.subject | художньо-декоративні засоби | uk_UA |
dc.subject | проєктування | uk_UA |
dc.subject | візуально-пластична мова | uk_UA |
dc.title | Застосування комп’ютерних технологій у вирішенні візуальних об’єктів у рекламі | uk_UA |
dc.title.alternative | Computer Technologies Application in Solving Visual Objects in Advertising | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |