Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Технологічна диверсифікація музичної освіти: погляди сучасних зарубіжних дослідників

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Небога, Олеся Григорівна
dc.date.accessioned 2023-04-26T13:13:37Z
dc.date.available 2023-04-26T13:13:37Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Небога О. Г. Технологічна диверсифікація музичної освіти: погляди сучасних зарубіжних дослідників // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2023. № 1. С. 259–263. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4816
dc.description The purpose of the article is to trace the main changes in modern scientific research of music education, taking into account its technological and informational diversification. The research methodology involves the complex use of a number of methods and approaches integrated from art history, pedagogy, informatics, and other sciences. General scientific research methods are also used, in particular analysis, synthesis, system, and generalisation. Methods of processing textual information, bibliographic method and content analysis of scientific information resources are significant. The scientific novelty consists in drawing attention to the reorientation of music education research as an important component model of the modern concept of intellectual education in an interdisciplinary direction based on technological developments. Conclusions. Traditional music education is gradually giving way to various new types of learning involving information technologies – digital devices, computer games, virtual reality, various simulations and network learning platforms, artificial intelligence, automatic control systems, and applications. Thus, the latest technologies break the traditional model of music education, contribute to its development and expand human opportunities for acquiring quality knowledge. In addition, the involvement of the latest technologies in the learning process requires changes not only in the content, methods, and process of learning, but also in the very theory of music education. In general, all these processes improve the quality of music education and ensure its sustainable development within the latest progressive concepts. Therefore, it is not surprising that based on the analysis of a number of foreign publications of modern researchers the following conclusion can be drawn: most of the research on music education is aimed to understand how to combine traditional learning with modern technological achievements, in particular, informational ones. This, in particular, refers to the understanding of the need to conceptualise a number of concepts of modern music education along the lines of interdisciplinary research traditions, including those mediated by the significant influence of informational and technical disciplines. uk_UA
dc.description.abstract Мета статті – прослідкувати основні зміни в сучасних наукових дослідженнях музичної освіти з урахуванням технологічно-інформаційної її диверсифікації. Методологія дослідження передбачає комплексне використання низки методів і підходів, інтегрованих з мистецтвознавства, педагогіки, інформатики та ін. Також використано загальнонаукові методи дослідження, зокрема: аналізу, синтезу, системний, узагальнення тощо. Важливе значення мають методи опрацювання текстової інформації, бібліографічний метод та контент-аналізу наукових інформаційних ресурсів. Наукова новизна полягає в приверненні уваги до переорієнтації досліджень музичного навчання як важливої складової моделі сучасної концепції інтелектуальної освіти в міждисциплінарне русло з опорою на технологічні розробки. Висновки. Традиційна музична освіта поступово поступається місцем різноманітним новітнім різновидам навчання із залученням інформаційних технологій: цифрових пристроїв, комп’ютерних ігор, віртуальної реальності, різних симуляцій та мережевих навчальних платформ, штучного інтелекту, систем автоматичного керування, застосунків і под. Так новітні технології ламають традиційну модель музичної освіти, сприяють її розвитку та розширюють можливості людини щодо набуття якісних знань. Крім того, залучення новітніх технологій у процес навчання потребує внесення змін не лише в зміст, методи та процес навчання, а й у саму теорію музичної освіти. Загалом усі ці процеси покращують якість музичної освіти, забезпечують її сталий розвиток у межах новітніх прогресивних концепцій. Тому не дивно, що на основі аналізу низки зарубіжних публікацій сучасних дослідників можна зробити такий висновок: більшість досліджень музичної освіти спрямовані на розуміння того, як поєднати традиційне навчання із сучасними технологічними досягненнями, зокрема інформаційними. Це актуалізує необхідність концептуалізації низки понять сучасної музичної освіти в руслі міждисциплінарних дослідницьких традицій, зокрема опосередкованих вагомим впливом інформаційних і технічних дисциплін. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject музична освіта uk_UA
dc.subject навчання uk_UA
dc.subject викладання uk_UA
dc.subject інформаційно-цифрові технології uk_UA
dc.subject віртуальна реальність uk_UA
dc.subject штучний інтелект uk_UA
dc.title Технологічна диверсифікація музичної освіти: погляди сучасних зарубіжних дослідників uk_UA
dc.title.alternative Technological Diversification of Music Education: Views of Contemporary Foreign Researchers uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу