Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кришталь, Олександр Миколайович | |
dc.date.accessioned | 2023-04-27T13:11:53Z | |
dc.date.available | 2023-04-27T13:11:53Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Кришталь О. М. Проблематика створення музичного образу вистави в діяльності звукорежисера // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. № 1. С. 320–325. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4826 | |
dc.description | Specific Features of Sound Director's Work in Wartime The purpose of the article is to substantiate and identify the features that help a theatre sound engineer to ensure the holding of a cultural and artistic event in any conditions. The research methodology is based on the principles of historical, cultural, and interdisciplinary approaches, the use of general scientific methods, synthesis, and generalisation. A systematic approach was used for the analytical measurement of the components of the problem. In order to study the interconnected and interacting elements of the process of creating a musical image, the system-structural method was used. The method of generalisation was used to draw the conclusions of the study. The scientific novelty consists in the cultural dimension of the peculiarities of the musical image creation of the performance through the conceptualisation of the idea that the work of a theatre sound engineer is an integral part of artistic culture; it contributes to conveying this work to the viewer and immerses the audience in the specific environment of the performance. It also involves people in the active process of communication and creativity, which is an important component of the Ukrainian national socio-cultural continuum. Conclusions. The analysis of the problems of creating a musical image and the specifics of creating a certain musical environment in which the performance takes place, the systematisation of certain theoretical and practical tools for the creation and reproduction of the musical design of any cultural and artistic events (including theatrical performances) allows us to state that theoretical knowledge and the creative activity of the theatre sound engineer as an artist forms a harmonious whole, contributes to the generation of new ideas regarding the practical use of the sound engineer's activities, especially in conditions unsuitable for the above-mentioned events. | uk_UA |
dc.description.abstract | Мета роботи – обґрунтування і виявлення деяких особливостей за допомогою яких театральний звукорежисер може забезпечити проведення культурно-мистецького заходу в будь-яких умовах. Методологія дослідження базується на принципах історичного, культурологічного й міждисциплінарного підходів, використанні загальнонаукових методів, синтезу, узагальнення. Для аналітичного виміру складових проблематики застосовувався системний підхід. З метою дослідження взаємопов’язаних і взаємодіючих елементів процесу створення музичного образу використовувався системно-структурний метод. Метод узагальнення застосовувався для висновків дослідження. Наукова новизна полягає у культурологічному вимірі особливостей створення музичного образу вистави через концептуалізацію ідеї, що робота театрального звукорежисера є невід’ємною складовою художньої культури, сприяє донесенню її до глядача та занурення його в специфічне середовище, в якому відбувається вистава, також залучає людей в активний процес комунікації і творчості, що являє собою важливий компонент українського національного соціокультурного континууму. Висновок. Аналіз проблематики створення музичного образу та специфіки створення певного музичного середовища, в якому відбувається дія вистави, систематизація певного теоретичного й практичного інструментарію щодо створення й відтворення музичного оформлення будь-яких культурно-мистецьких заходів (в тому числі театральних вистав) дозволяє констатувати, що теоретичні знання та творча діяльність театрального звукорежисера як митця, складає гармонічну цілісність, сприяє генеруванню нових ідей щодо практичного використання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | музичне оформлення | uk_UA |
dc.subject | звуковий образ | uk_UA |
dc.subject | звукорежисура | uk_UA |
dc.subject | звук | uk_UA |
dc.subject | культурно-мистецькі заходи | uk_UA |
dc.title | Проблематика створення музичного образу вистави в діяльності звукорежисера | uk_UA |
dc.title.alternative | Specific Features of Sound Director's Work in Wartime | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |