Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Соломенко, Ліна Іванівна
dc.date.accessioned 2023-04-27T13:26:19Z
dc.date.available 2023-04-27T13:26:19Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Соломенко Л. І. Особливості масової мовленнєвої культури соціальних мереж // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2023. № 1. С. 99–103. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4829
dc.description The purpose of the article is to reveal the peculiarities of speech and behavioural stereotypes of mass speech culture in social networks. The research methodology. The typological method is applied, which has contributed to identification of the peculiarities of mass speech culture development in social networks. The method of systemic analysis and synthesis, the descriptive method and the method of cultural analysis have enabled the consideration of social networks in the context of the modern media space, with their inherent originality. The scientific novelty. Peculiarities of the speech culture in social networks are studied; the specifics of Internet communication as a unique means of global communications are considered; the peculiarities of influence of the language of Internet communications on the development of modern mass speech culture are revealed. Conclusions. Internet slang produced by users has now become widespread in the general consumer vocabulary, and the game conditions of the virtual space contribute to the approach of communication to the game, which at the level of mass speech culture is manifested in the tendency to the manner of spoken language even on serious websites. The study has found that media texts of social networks, due to a unique combination of verbal and visual expressiveness, have a tangible impact on the user. The analysis of contemporary content of social networks confirms the trend of depopularisation of diminutives (diminutive nouns), transfer of foreign (primarily English) words and phrases in Ukrainian graphics, integration of foreign vocabulary into the media text in the form of barbarisms, introduction of elements of thieves' slang, computer jargon, and specific Internet vocabulary in media texts (as a stylistic game), manifestation of original humour in accordance with personal speech qualifications. uk_UA
dc.description.abstract Мета статті – виявити особливості мовленнєво-поведінкових стереотипів масової мовленнєвої культури соціальних мереж. Методологія дослідження. Застосовано типологічний метод, що посприяв виявленню особливостей розвитку масової мовленнєвої культури в соціальних мережах; метод системного аналізу та синтезу, завдяки якому соціальні мережі було розглянуто в контексті сучасного медіапростору, з властивою їм своєрідністю; а також дескриптивний метод та метод культурологічного аналізу. Наукова новизна. Досліджено особливості мовленнєвої культури соціальних мереж; розглянуто специфіку інтернет-спілкування як унікального засобу глобальної комунікацій; виявлено особливості впливу мови інтернет-комунікацій на розвиток сучасної масової мовленнєвої культури. Висновки. Вироблений користувачами інтернет-сленг наразі отримав значне поширення в загальноспоживацькій лексиці, а ігрові умови віртуального простору сприяють наближенню комунікації до гри, що на рівні масової мовленнєвої культури проявляється в тяжінні до манери розмовної мови навіть на серйозних сайтах. Дослідження виявило, що медіатексти соціальних мереж завдяки унікальному поєднанню елементів вербальної та візуальної виразності здійснюють відчутний вплив на користувача. Аналіз сучасного контенту соціальних мереж засвідчує: тенденцію депопуляризації демінутивів (зменшувальних найменувань); передачу іноземних (передусім англійських) слів, словосполучень та фраз в українській графіці; інтегрування іншомовної лексики в медіатекст у вигляді варваризмів; введення в медіатекстах елементів злодійського арго, комп’ютерного жаргону та специфічної інтернет-лексики (як стилістичної гри); прояв оригінального гумору, відповідно до особистої мовленнєвої кваліфікації. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject нові медіа uk_UA
dc.subject масова мовленнєва культура uk_UA
dc.subject інтернет-комунікація uk_UA
dc.subject соціальні мережі uk_UA
dc.subject соціальні мережі uk_UA
dc.subject контент uk_UA
dc.subject медіатексти uk_UA
dc.title Особливості масової мовленнєвої культури соціальних мереж uk_UA
dc.title.alternative Features of Mass Speech Culture in Social Networks uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу