Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Бібліотека як середовище навчання і самоуправління навчанням в умовах сьогодення (на прикладі Бібліотеки-студії «ДіМ» Центральної бібліотеки для дітей м. Луцька)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Жалко, Тетяна Йосипівна
dc.contributor.author Ляшук, Наталія Вікторівна
dc.date.accessioned 2023-08-14T11:31:24Z
dc.date.available 2023-08-14T11:31:24Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Жалко Т. Й., Ляшук Н. В. Бібліотека як середовище навчання і самоуправління навчанням в умовах сього дення (на прикладі Бібліотеки-студії «ДіМ» Центральної бібліотеки для дітей м. Луцька) // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. 2023. № 2. С. 25–30. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4941
dc.description The purpose of the research is to examine the educational potential of a modern library that creates conditions for optional learning and self-education; to analyse the activities and forms of work of the Library-Studio “DIM” of the Central Library for Children in Lutsk as an environment for learning and self-management of learning in the present-day conditions. The research methodology is based on the methods of scientific analysis and synthesis, which allowed the authors to summarise the factual material and draw conclusions. The method of information monitoring was also used to study new forms of library activity. The scientific novelty of our research is to study the experience of transforming a library to create a learning environment and self-management of learning under martial law. Using the example of Library-Studio “DIM” project of the Central Library for Children in Lutsk, we present for the first time a modern model of a library as a multifunctional information and cultural centre that integrates into modern social communication systems and forms vectors of self-education of users. Conclusions. The scientific research has shown that modern libraries create a comfortable environment for the cultural and educational development of citizens, even during martial law. Innovative forms of work provide a wide range of information and educational services. An example of such changes is the completed project of the Central Library for Children in Lutsk. The Library Studio “DIM” offers effective forms of work for the intellectual and creative development of students uk_UA
dc.description.abstract Мета дослідження – вивчити освітній потенціал сучасної бібліотеки, що створює умови для факультативного навчання та самоосвіти; проаналізувати діяльність і форми роботи Бібліотеки-студії «ДіМ» Центральної бібліотеки для дітей м. Луцька як середовища процесу навчання та самоуправління навчанням в умовах сьогодення. Методологія дослідження ґрунтується на методах наукового аналізу та синтезу, що дало змогу узагальнити фактичний матеріал і зробити висновки. Застосовано також метод інформаційного моніторингу для вивчення нових форм бібліотечної діяльності. Наукова новизна нашого дослідження полягає у вивченні досвіду трансформації бібліотеки для створення середовища навчання і самоуправління навчанням в умовах воєнного стану. На прикладі проєкту Бібліотека-студія «ДіМ» Центральної дитячої бібліотеки м. Луцька вперше репрезентовано сучасну модель книгозбірні як багатофункціонального інформаційно-культурного центру, що інтегрує до сучасних систем соціальних комунікацій і формує вектори самоосвіти користувачів. Висновки. У науковій розвідці з’ясовано, що сучасні бібліотеки створюють комфортне середовище для культурного, освітнього розвитку громадян, навіть у період воєнного стану. Інноваційні форми роботи забезпечують широкий спектр інформаційних, освітніх послуг. Прикладом таких змін є реалізований проєкт Центральної бібліотеки для дітей м. Луцька Бібліотека-студія «ДіМ», яка пропонує ефективні форми роботи для інтелектуального та творчого розвитку здобувачів освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject бібліотека uk_UA
dc.subject освітній простір uk_UA
dc.subject самоуправління навчанням uk_UA
dc.subject інформаційна послуга uk_UA
dc.subject освітня послуга uk_UA
dc.subject бібліотечний проєкт uk_UA
dc.title Бібліотека як середовище навчання і самоуправління навчанням в умовах сьогодення (на прикладі Бібліотеки-студії «ДіМ» Центральної бібліотеки для дітей м. Луцька) uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу