Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Жалко, Тетяна Йосипівна | |
dc.contributor.author | Ляшук, Наталія Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2023-08-14T11:31:24Z | |
dc.date.available | 2023-08-14T11:31:24Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Жалко Т. Й., Ляшук Н. В. Бібліотека як середовище навчання і самоуправління навчанням в умовах сього дення (на прикладі Бібліотеки-студії «ДіМ» Центральної бібліотеки для дітей м. Луцька) // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. 2023. № 2. С. 25–30. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4941 | |
dc.description | The purpose of the research is to examine the educational potential of a modern library that creates conditions for optional learning and self-education; to analyse the activities and forms of work of the Library-Studio “DIM” of the Central Library for Children in Lutsk as an environment for learning and self-management of learning in the present-day conditions. The research methodology is based on the methods of scientific analysis and synthesis, which allowed the authors to summarise the factual material and draw conclusions. The method of information monitoring was also used to study new forms of library activity. The scientific novelty of our research is to study the experience of transforming a library to create a learning environment and self-management of learning under martial law. Using the example of Library-Studio “DIM” project of the Central Library for Children in Lutsk, we present for the first time a modern model of a library as a multifunctional information and cultural centre that integrates into modern social communication systems and forms vectors of self-education of users. Conclusions. The scientific research has shown that modern libraries create a comfortable environment for the cultural and educational development of citizens, even during martial law. Innovative forms of work provide a wide range of information and educational services. An example of such changes is the completed project of the Central Library for Children in Lutsk. The Library Studio “DIM” offers effective forms of work for the intellectual and creative development of students | uk_UA |
dc.description.abstract | Мета дослідження – вивчити освітній потенціал сучасної бібліотеки, що створює умови для факультативного навчання та самоосвіти; проаналізувати діяльність і форми роботи Бібліотеки-студії «ДіМ» Центральної бібліотеки для дітей м. Луцька як середовища процесу навчання та самоуправління навчанням в умовах сьогодення. Методологія дослідження ґрунтується на методах наукового аналізу та синтезу, що дало змогу узагальнити фактичний матеріал і зробити висновки. Застосовано також метод інформаційного моніторингу для вивчення нових форм бібліотечної діяльності. Наукова новизна нашого дослідження полягає у вивченні досвіду трансформації бібліотеки для створення середовища навчання і самоуправління навчанням в умовах воєнного стану. На прикладі проєкту Бібліотека-студія «ДіМ» Центральної дитячої бібліотеки м. Луцька вперше репрезентовано сучасну модель книгозбірні як багатофункціонального інформаційно-культурного центру, що інтегрує до сучасних систем соціальних комунікацій і формує вектори самоосвіти користувачів. Висновки. У науковій розвідці з’ясовано, що сучасні бібліотеки створюють комфортне середовище для культурного, освітнього розвитку громадян, навіть у період воєнного стану. Інноваційні форми роботи забезпечують широкий спектр інформаційних, освітніх послуг. Прикладом таких змін є реалізований проєкт Центральної бібліотеки для дітей м. Луцька Бібліотека-студія «ДіМ», яка пропонує ефективні форми роботи для інтелектуального та творчого розвитку здобувачів освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | бібліотека | uk_UA |
dc.subject | освітній простір | uk_UA |
dc.subject | самоуправління навчанням | uk_UA |
dc.subject | інформаційна послуга | uk_UA |
dc.subject | освітня послуга | uk_UA |
dc.subject | бібліотечний проєкт | uk_UA |
dc.title | Бібліотека як середовище навчання і самоуправління навчанням в умовах сьогодення (на прикладі Бібліотеки-студії «ДіМ» Центральної бібліотеки для дітей м. Луцька) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |