Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Особливості формування цифрової компетентності здобувачів вищої освіти спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мудроха, Валентина Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-08-18T12:11:30Z
dc.date.available 2023-08-18T12:11:30Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Мудроха В. О. Особливості формування цифрової компетентності здобувачів вищої освіти спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. 2023. № 2. С. 109–114. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4953
dc.description The purpose of the article is to analyse the features of the formation of digital competence of future specialists in information, library, and archival studies in the process of studying a cycle of professionally oriented disciplines. The research methodology consists in the application of general scientific and special research methods: analysis, synthesis, classification and systematisation of theoretical data, as well as bibliographic, analytical, and documentary analysis. These research methods provided an opportunity for a comprehensive study of the problem of the formation of digital competence of students and draw relevant conclusions and generalisations. The scientific novelty of the work is that: 1) the emphasis is placed on the fact that in developing specialised courses, the teacher should be guided by the state standards of higher education; 2) the necessity of forming digital competence in students of information, library and archival affairs within the framework of studying a cycle of specialised disciplines is substantiated; 3) the experience of forming digital competence in students of speciality 029 "Information, Library and Archival Affairs" of Ivan Franko National University of Lviv is summarised. Conclusions. At the present stage, there is a significant expansion of the boundaries of the use of the latest information technologies in the activities of documentary and information institutions. Therefore, today it is important to take into account this aspect when preparing and improving the training programmes of the cycle of specialised disciplines for students majoring in 029 “Information, library, and archival studies”. uk_UA
dc.description.abstract Мета статті – проаналізувати особливості формування цифрової компетентності майбутніх фахівців інформаційної, бібліотечної та архівної справи в процесі вивчення ними циклу професійно орієнтованих дисциплін. Методологія дослідження полягає в застосуванні загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналізу, синтезу, класифікації та систематизації теоретичних даних, а також бібліографічного, аналітичного, документознавчого аналізу. Вказані методи дослідження надали можливість комплексно дослідити проблему формування цифрової компетентності студентів і зробити відповідні висновки. Наукова новизна роботи полягає в тому, що: 1) зроблено акцент на те, що в розробці навчальних спеціалізованих курсів викладач повинен керуватися державними стандартами вищої освіти; 2) обґрунтовано необхідність формування в студентів інформаційної, бібліотечної та архівної справи цифрової компетентності в межах вивчення циклу спеціалізованих дисциплін; 3) узагальнено досвід формування в здобувачів спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» Львівського національного університету ім. І. Франка цифрової компетентності. Висновки. На сучасному етапі відбувається значне розширення меж застосування новітніх інформаційних технологій у діяльності документно-інформаційних установ, що важливо врахувати при підготовці та вдосконаленні навчальних програм циклу спеціалізованих дисциплін для студентів спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа». uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject цифрова компетентність uk_UA
dc.subject загальні і спеціальні компетентності uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject Львівський національний університет ім. І. Франка uk_UA
dc.subject спеціальність 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» uk_UA
dc.title Особливості формування цифрової компетентності здобувачів вищої освіти спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу