dc.contributor.author |
Бражнік, Олена Владиславівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-09-01T12:43:40Z |
|
dc.date.available |
2023-09-01T12:43:40Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Бражнік О. В. Вплив творчої особистості на результати професійного та академічного живописного пленеру // Мистецтвознавчі записки. 2023. Вип. 43. С. 33–38. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4973 |
|
dc.description |
The purpose of the article is to consider the significant role of the activities of prominent creative personalities
on the results of professional and academic plein air. The analysis of pedagogical and artistic experience as an important
factor in the development of creative personalities. The research methodology is based on the use of general logical
methods of cognition, namely, analysis, synthesis, and induction. Thus, it was possible to comprehensively study the
subject of research and combine the identified parts of the problem into a single whole. The scientific novelty of the
work lies in the generalisation of the influence of a creative personality on the results of professional and academic plein
air. The use of the pedagogical experience of the outstanding master of architectural landscape, Honoured Artist of
Ukraine, Professor Yurii Khymych in the modern educational process. Conclusions. Drawing attention to the traditions
of the world and national school of plein air painting creates conditions for the development and improvement of the
general cultural level of the participants of the plein air, improves their professional skills and abilities, instils a
responsible and caring attitude to their own creativity, and forms an active creative personality capable of self-realisation |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета роботи – розгляд вагомої ролі діяльності визначних творчих особистостей на результати
професійного та академічного живописного пленеру, аналіз педагогічно-мистецького досвіду як важливого
фактору розвитку творчих особистостей. Методологія дослідження полягає в застосовані загальнологічних
методів пізнання, а саме: аналізу, синтезу та індукції. У результаті вдалося всебічно вивчити предмет
дослідження та поєднати виокремлені частини проблеми в єдине ціле. Наукова новизна роботи полягає
в узагальненні впливу творчої особистості на результати професійного й академічного живописного пленеру,
в обґрунтуванні використання в сучасному освітньому процесі педагогічного досвіду видатного майстра
архітектурного пейзажу, заслуженого діяча мистецтв України, професора Юрія Івановича Химича. Висновки.
Завдяки привертанню уваги до традицій світової та вітчизняної школи пленерного живопису виникають умови
для розвитку й підвищення загальнокультурного рівня учасників живописного пленеру, вдосконалюються їх
професійні навички та вміння, прищеплюється відповідальне та дбайливе ставлення до власної творчості,
відбувається формування активної творчої особистості, яка здатна до самореалізації. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
живописний пленер |
uk_UA |
dc.subject |
академічна навчальна практика |
uk_UA |
dc.subject |
творчі особистості |
uk_UA |
dc.subject |
національні художньо-педагогічні традиції |
uk_UA |
dc.subject |
практичний досвід |
uk_UA |
dc.subject |
художній образ |
uk_UA |
dc.subject |
імпресіонізм |
uk_UA |
dc.subject |
творче натхнення |
uk_UA |
dc.title |
Вплив творчої особистості на результати професійного та академічного живописного пленеру |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Influence of Creative Personality on the Results of Professional and Academic Plein Air |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |