Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бойко, В’ячеслав Іванович | |
dc.contributor.author | Максимов, Степан Йосипович | |
dc.date.accessioned | 2023-09-05T09:37:56Z | |
dc.date.available | 2023-09-05T09:37:56Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Бойко В. І., Максимов С. Й. Світовий артринок: реалії та тенденції // Культура і сучасність. 2023. № 1. С. 118–124. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4991 | |
dc.description | The purpose of the article is to reveal the main components that led to the success of sales of digital and classical artworks through the analysis of current realities and trends in the global art market. To provide buyers (collectors), sellers, investors of artworks with a general picture of the development of the contemporary art market. The research methodology is based on the application of a systematic approach to the study of the art market of digital and classical artworks on the analysis of aggregate methods, in particular: art historal, analytical, empirical, historical, comparative,synthesis, and modelling. The scientific novelty lies in the use of digital platforms in sales in the global art markets, the peculiarities of conducting virtual auctions for sales using digital technologies. This has led to an increase in sales of digital and classical works of art in the art market. The practical recommendations to all players (buyers (collectors), sellers, and investors of the contemporary art market of artworks are proposed. Conclusions. Consequently, the emergence of a digital art market for the sale of artworks in a new virtual environment has led to a tenfold increase in the number of artists whose works have been presented on the global art market and who are currently actively participating in auction sales. Today's paculiarities include the commercialisation of the art market and the transition from classical art to Contemporary Art as the main trend and sales leader. The value of works sold by coontemporary artists reaches billions of dollars and is constantly growing. Despite the popularity of digital platforms with the ability to preview works of art through online viewing rooms (OVRs), many buyers and sellers still seek to participate in the sale directly and return to traditional offline events. This is especially true for the wealthiest private collectors who want to see an object for which they need to pay a significant amount of money. Sales trends in global art markets show that digital artworks cannot replace artworks on traditional media. | uk_UA |
dc.description.abstract | Мета роботи – шляхом аналізу сучасних реалій та тенденцій на світовому артринку розкрити основні складові, які призвели до успіху продажів творів цифрового та класичного мистецтва; окреслити покупцям (колекціонерам), продавцям, інвесторам творів мистецтва загальну картину розвитку сучасного артринку. Методологія дослідження ґрунтується на застосуванні системного підходу в дослідженні артринку цифрових і класичних творів мистецтва на аналізі сукупних методів, зокрема: мистецтвознавчого, аналітичного, емпіричного, історичного, компаративного, синтезу та моделюванні. Наукова новизна полягає в застосуванні цифрових платформ при проведенні продажів на світових артринках, особливостей проведення віртуальних аукціонів з продажу за допомогою цифрових технологій, що зумовило зростання продажів цифрових і класичних творів мистецтва на артринку. Висновки. Поява цифрового артринку з продажу творів мистецтва в новому віртуальному середовищі призвело до збільшення в десятки разів кількості художників, твори яких були представлені на світовому артринку і які на сьогодні беруть активну участь в аукціонних торгах. Особливостями сьогодення є комерціалізація артринку та перехід від класичного мистецтва до сучасного мистецтва (Contemporary Art) як головного напряму й лідера продажів. Вартість проданих творів сучасних художників сягає мільярди доларів і постійно зростає. Незважаючи на популярність цифрових платформ з можливістю попереднього перегляду творів мистецтва через віртуальні кімнати огляду (online viewing rooms, OVRs), багато покупців та продавців все одно прагнуть взяти участь у продажі безпосередньо та повертаються до звичних офлайн-заходів. Особливо це стосується найзаможніших приватних колекціонерів, які хочуть наочно побачити предмет, за який необхідно викласти значну суму коштів. Тенденції продажу на світових артринках свідчать про те, що твори цифрового мистецтва не в змозі замінити твори мистецтва на традиційних носіях. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | віртуальне середовище | uk_UA |
dc.subject | інформаційні технології | uk_UA |
dc.subject | NFT | uk_UA |
dc.subject | блокчейн | uk_UA |
dc.subject | цифрове мистецтво | uk_UA |
dc.subject | цифровий артринок | uk_UA |
dc.subject | криптовалюта | uk_UA |
dc.subject | транзакції | uk_UA |
dc.subject | цифрові платформи | uk_UA |
dc.subject | сучасне мистецтво | uk_UA |
dc.subject | тенденції | uk_UA |
dc.subject | традиційні носії | uk_UA |
dc.title | Світовий артринок: реалії та тенденції | uk_UA |
dc.title.alternative | World Art Market: Realities and Trends | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |