Electronic National Academy of Ukraine on Culture And Arts Management Staff Institutional Repository

Науково-теоретичні засади дослідження виконавської творчості Квітки Цісик

Show simple item record

dc.contributor.author Головкова, Маріанна Михайлівна
dc.date.accessioned 2023-09-07T12:37:46Z
dc.date.available 2023-09-07T12:37:46Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Головкова М. М. Науково-теоретичні засади дослідження виконавської творчості Квітки Цісик // Мистецтвознавчі записки. 2023. Вип. 43. С. 145–151. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5014
dc.description Мета статті – прослідкувати науково-теоретичне підґрунтя дослідження виконавської творчості американської співачки українського походження Квітки Цісик. Методологія дослідження опирається на комплексний аналіз наукової літератури та джерел в даній тематиці, що дає можливість сформувати цілісне уявлення про стан наукової розробки проблеми виконавської творчості Квітки Цісик. Наукова новизна полягає у цілісному обґрунтуванні науково-теоретичних засад дослідження виконавської творчості Квітки Цісик. Висновки. Проаналізувавши науково-теоретичні засади дослідження, можемо констатувати брак наукових розвідок мистецтвознавчого характеру виконавської творчості Квітки Цісик, її особливої ролі в українській музичній культурі. Встановлено, що наукові публікації в даній проблематиці є недостатніми, відтак, лише поодинокі публікації дослідників висвітлюють окремі аспекти її біографії, описово розглядають репертуарну спрямованість співачки, інколи торкаючись проблем стильової та жанрової палітри вокальних творів, архітектоніки та специфіки їх виконання. Джерельна база дослідження представлена достатнім матеріалом для наукового аналізу творчої постаті Квітки Цісик. Репрезентація української пісні в процесі виконавської творчості співачки постає як спосіб національної самоідентифікації, збереження та популяризації національного мистецтва в іноетнічному середовищі. Все це актуалізує потребу у ґрунтовному дослідженні виконавської творчості видатної американської співачки українського походження Квітки Цісик в розвитку вітчизняної музичної культури і мистецтва. uk_UA
dc.description.abstract Мета статті – прослідкувати науково-теоретичне підґрунтя дослідження виконавської творчості американської співачки українського походження Квітки Цісик. Методологія дослідження опирається на комплексний аналіз наукової літератури та джерел в даній тематиці, що дає можливість сформувати цілісне уявлення про стан наукової розробки проблеми виконавської творчості Квітки Цісик. Наукова новизна полягає у цілісному обґрунтуванні науково-теоретичних засад дослідження виконавської творчості Квітки Цісик. Висновки. Проаналізувавши науково-теоретичні засади дослідження, можемо констатувати брак наукових розвідок мистецтвознавчого характеру виконавської творчості Квітки Цісик, її особливої ролі в українській музичній культурі. Встановлено, що наукові публікації в даній проблематиці є недостатніми, відтак, лише поодинокі публікації дослідників висвітлюють окремі аспекти її біографії, описово розглядають репертуарну спрямованість співачки, інколи торкаючись проблем стильової та жанрової палітри вокальних творів, архітектоніки та специфіки їх виконання. Джерельна база дослідження представлена достатнім матеріалом для наукового аналізу творчої постаті Квітки Цісик. Репрезентація української пісні в процесі виконавської творчості співачки постає як спосіб національної самоідентифікації, збереження та популяризації національного мистецтва в іноетнічному середовищі. Все це актуалізує потребу у ґрунтовному дослідженні виконавської творчості видатної американської співачки українського походження Квітки Цісик в розвитку вітчизняної музичної культури і мистецтва. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject Квітка Цісик uk_UA
dc.subject вокальне виконавство uk_UA
dc.subject національне мистецтво uk_UA
dc.subject творчість uk_UA
dc.subject українська пісня uk_UA
dc.title Науково-теоретичні засади дослідження виконавської творчості Квітки Цісик uk_UA
dc.title.alternative Scientific and Theoretical Basis of the Study of Performing Arts by Kvitka Cisyk uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account