Короткий опис(реферат):
Метою статті є дослідження змісту поняття культуротворчості як невід’ємної складової в розвитку івент-
індустрії. Методологія дослідження. Для досягнення мети дослідження застосовано системний та
культурологічний підхід, методи аналізу, синтезу, дедукції, порівняння, функціональний, що дозволило всебічно
проаналізувати поняття культуротворчості в контексті динаміки сучасних івент-індустрій. Наукова новизна
роботи полягає у теоретичному узагальненні поняття культуротворчості в розвитку сучасної івент-індустрії як
сфери креативної економіки та культурної практики в ракурсі культурологічного підходу. Висновки. Розвиток
економіки в умовах постіндустріального інформаційного суспільства та динаміка сучасної культури масового
характеру в поєднанні з новітніми культурними практиками спричинилися до формування творчого середовища
в різних сферах людської діяльності, де вагому роль відіграє саме фактор культуротворчості як генератор
інноваційності професійної діяльності. На сьогодні сфера культури і мистецтва, що генерує ціннісний контент,
здатний впливати на духовну складову буття соціуму, та сфера економіки й бізнесу, що репрезентують ефективне
виробництво товарів та послуг, орієнтоване на задоволення різних потреб суспільства, перебувають в активній
взаємодії, де саме економіка трансформувалася в «креативну економіку», («економіку вражень»), в якій
ключовими ресурсами є творчість/креативність. На сучасному етапі івент-індустрія виступає інструментом
формування суспільних взаємовідносин на лише шляхом символічного залучення, але й створює певні форми
соціальних відносин між учасниками, активізуючи колективну свідомість через прояви почуттів причетності та
взаємозв'язку з різними сільнотами, групами, суспільством в цілому.
Суть розробки, основні результати:
The purpose of the article is to study the content of the concept of cultural creativity as an integral component of
the event industry development. Research methodology. To achieve the research purpose, a systemic and cultural
approach, methods of analysis, synthesis, deduction, comparison, and functional were applied, which allowed a
comprehensive analysis of the concept of culture creation in the context of the dynamics of modern event industries. The
scientific novelty of the study lies in the theoretical generalisation of the concept of culture creation in the development
of the modern event industry as a sphere of creative economy and cultural practice from the perspective of the cultural
approach. Conclusions. The development of the economy in the post-industrial information society and the dynamics of
modern mass culture, combined with the latest cultural practices, have led to the formation of a creative environment in
various spheres of human activity, where the factor of cultural creation plays a significant role as a generator of
innovativeness in professional activity. As of today, the sphere of culture and art, which generates value content capable
of influencing the spiritual component of society, and the sphere of economy and business, which represents the efficient
production of goods and services aimed at meeting various needs of society, are in active interaction, where the economy
has transformed into a "creative economy", ("economy of impressions"), in which creativity is the key resource. At the
present stage, the event industry acts as a tool for the formation of social relations not only through symbolic involvement,
but also creates certain forms of social relations between participants, activating the collective consciousness through the
manifestations of feelings of belonging and interconnection with different social groups, and society as a whole.