dc.contributor.author |
Акімов, Дмитро Ігорович |
|
dc.date.accessioned |
2023-09-08T08:46:14Z |
|
dc.date.available |
2023-09-08T08:46:14Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Акімов Д. І. Маркетинг образотворчого мистецтва: від античних часів до артринку ХХІ століття // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2023. № 2. С. 75–80. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5026 |
|
dc.description |
The purpose of the study is to study and analyse the history of the development of marketing technologies in the
fine arts market throughout human history from ancient times to the beginning of the XXI century. The research
methodology is based on the use of comparative, empirical, and theoretical methods. This methodological approach
allows to analyse the process of formation and history of development of fine art marketing, to conduct a study of
marketing processes in the promotion of works of art in the art market at different times of human history. The scientific
novelty is to expand the understanding of the fine art market. The article examines marketing processes in the art market
at different historical times. The article analyses the problems that have been formed and overcome throughout the history
of the emergence and formation of marketing in the field of culture and art. The article also analyses the theoretical
foundations of fine art marketing and the ways of their practical implementation in different periods of art market
formation. Conclusions. The conducted analysis allowed to determine that even before the emergence of the modern art
market as an element of the general capitalist market, the movement of works of fine art thousands of years ago, in ancient
times, contained elements of marketing approaches and technologies, which was entirely due to the processes of selling
and buying works of art, exchanging them and collecting them. In particular, we are talking about the forerunners of
marketing approaches and technologies aimed at satisfying the public demand for works of fine art; organising the collection, classification and collecting of works of fine art; conducting an examination of their quality and originality;
determining the methods of promoting works in society that were already available at that time. Thus, before the
emergence of the modern art market, there was a so-called "wild market" that in a certain way "regulated" the processes
of movement of works of art in society. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета роботи. Дослідження та аналіз історії розвитку маркетингових технологій на ринку образотворчого
мистецтва протягом історії людства від давніх часів до початку XXI століття. Методологія дослідження полягає
в застосуванні компаративного, емпіричного та теоретичного методів. Такий методологічний підхід дозволяє
проаналізувати процес становлення та історію розвитку маркетингу образотворчого мистецтва, провести
дослідження маркетингових процесів при просуванні творів мистецтва на арт-ринку в різні часи історії людства.
Наукова новизна полягає в розширенні уявлень про ринок образотворчого мистецтва. В статті досліджуються
маркетингові процеси на арт-ринку в різні історичні часи. В статті аналізуються проблеми, що формувались та
долались впродовж історії появи та становлення маркетингу в сфері культури та мистецтва. Також аналізуються
теоретичні основи маркетингу образотворчого мистецтва та шляхи практичного їх втілення в різні періоди
формування арт-ринку. Висновки. Проведений аналіз дозволив визначити, що ще до виникнення сучасного артринку, як елементу загального капіталістичного ринку, рух творів образотворчого мистецтва вже тисячі років
тому, в античні часи містив елементи маркетингових підходів і технологій, що цілком було викликано наявними
у ті часи процесами продажу і купівлі творів мистецтва, обміну ними та їх колекціонуванням. Зокрема йдеться
про передвісники маркетингових підходів і технологій, спрямованих на задоволення в суспільстві попиту на
твори образотворчого мистецтва; організацію збирання, класифікації і колекціонування творів образотворчого
мистецтва; проведення експертизи їх якості і оригінальності; визначення наявних вже у ті часи методів
просування творів в суспільстві. Отже, до виникнення сучасного арт-ринку існував, так званий, «дикий ринок»,
який певним чином «регулював» процеси руху творів мистецтва в суспільстві. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг мистецтва |
uk_UA |
dc.subject |
твори мистецтва |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингові технології |
uk_UA |
dc.subject |
"дикий ринок" |
uk_UA |
dc.subject |
артринок |
uk_UA |
dc.title |
Маркетинг образотворчого мистецтва: від античних часів до артринку ХХІ століття |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Marketing of Fine Art on the Way from Ancient Times to Art Market of the XXI Century |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |