dc.contributor.author |
Погребняк, Галина Петрівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-09-13T12:23:31Z |
|
dc.date.available |
2023-09-13T12:23:31Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Погребняк Г. П. Музика як елемент екранної мови режисера. Частина 1. Серджо Леоне та Енніо Морріконе: творення музичного образу як підґрунтя творчого тандему // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2023. № 2. С. 168–175. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5049 |
|
dc.description |
The purpose of the article is to determine the peculiarities of using music in the screen plane through the study of
artistic tandems of director-composer. Research methodology. The methods of scientific analysis, comparison, and
generalisation were comprehensively applied in the development of the topic. Analytical and systematic methods in their
unity were used to consider the art historical aspect of the problem. The scientific novelty of the research is that the
director's creativity is studied in the context of composers’ practices of creating music for audio-visual art; the
appropriateness of using a systematic method in studying the peculiarities of composers' creativity in the context of audio-visual art and production has been proven. Conclusions. The materials presented in the article expand the arsenal of
knowledge regarding the specifics of co-creation of a director and a composer in the screen arts and enable their
application in educational courses, creation of educational and methodological literature on the theory and history of
music, film and television, directing, and composition. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета статті полягає у визначенні особливостей використання музики в екранній площині через
дослідження мистецьких тандемів режисер-композитор. Методологія дослідження. У розробці теми було
комплексно застосовано методи наукового аналізу, порівняння, узагальнення. Аналітичний та системний методи
у своїй єдності, було залучено для розгляду мистецтвознавчого аспекту проблеми. Наукова новизна
дослідження полягає в тому, що режисерська творчість досліджується в контексті композиторських практик
творення музики для аудіовізуального мистецтва; доведено доречність використання системного методу у
вивченні особливостей творчості композиторів в контексті аудіовізуального мистецтва та виробництва;
Висновки. Викладені у статті матеріали розширюють арсенал знань щодо специфіки співтворчості режисера і
композитора в екранних мистецтвах й уможливлюють їх застосування в навчальних курсах, створенні навчально-методичної літератури з теорії та історії музики, кіномистецтва і телебачення, режисури, композиції. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
музичне мистецтво |
uk_UA |
dc.subject |
композитор |
uk_UA |
dc.subject |
екранне мистецтво |
uk_UA |
dc.subject |
режисерська творчість |
uk_UA |
dc.subject |
музичний образ |
uk_UA |
dc.subject |
творчий тандем |
uk_UA |
dc.subject |
музичний інструментарій |
uk_UA |
dc.title |
Музика як елемент екранної мови режисера. Частина 1. Серджо Леоне та Енніо Морріконе: творення музичного образу як підґрунтя творчого тандему |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Music as an Element of Director’s Screen Language. Part 1. Sergio Leone and Ennio Morricone: Creating a Musical Image as Basis for Creative Tandem |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |