Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Музика як елемент екранної мови режисера. Частина 1. Серджо Леоне та Енніо Морріконе: творення музичного образу як підґрунтя творчого тандему

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Погребняк, Галина Петрівна
dc.date.accessioned 2023-09-13T12:23:31Z
dc.date.available 2023-09-13T12:23:31Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Погребняк Г. П. Музика як елемент екранної мови режисера. Частина 1. Серджо Леоне та Енніо Морріконе: творення музичного образу як підґрунтя творчого тандему // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2023. № 2. С. 168–175. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5049
dc.description The purpose of the article is to determine the peculiarities of using music in the screen plane through the study of artistic tandems of director-composer. Research methodology. The methods of scientific analysis, comparison, and generalisation were comprehensively applied in the development of the topic. Analytical and systematic methods in their unity were used to consider the art historical aspect of the problem. The scientific novelty of the research is that the director's creativity is studied in the context of composers’ practices of creating music for audio-visual art; the appropriateness of using a systematic method in studying the peculiarities of composers' creativity in the context of audio-visual art and production has been proven. Conclusions. The materials presented in the article expand the arsenal of knowledge regarding the specifics of co-creation of a director and a composer in the screen arts and enable their application in educational courses, creation of educational and methodological literature on the theory and history of music, film and television, directing, and composition. uk_UA
dc.description.abstract Мета статті полягає у визначенні особливостей використання музики в екранній площині через дослідження мистецьких тандемів режисер-композитор. Методологія дослідження. У розробці теми було комплексно застосовано методи наукового аналізу, порівняння, узагальнення. Аналітичний та системний методи у своїй єдності, було залучено для розгляду мистецтвознавчого аспекту проблеми. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що режисерська творчість досліджується в контексті композиторських практик творення музики для аудіовізуального мистецтва; доведено доречність використання системного методу у вивченні особливостей творчості композиторів в контексті аудіовізуального мистецтва та виробництва; Висновки. Викладені у статті матеріали розширюють арсенал знань щодо специфіки співтворчості режисера і композитора в екранних мистецтвах й уможливлюють їх застосування в навчальних курсах, створенні навчально-методичної літератури з теорії та історії музики, кіномистецтва і телебачення, режисури, композиції. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject музичне мистецтво uk_UA
dc.subject композитор uk_UA
dc.subject екранне мистецтво uk_UA
dc.subject режисерська творчість uk_UA
dc.subject музичний образ uk_UA
dc.subject творчий тандем uk_UA
dc.subject музичний інструментарій uk_UA
dc.title Музика як елемент екранної мови режисера. Частина 1. Серджо Леоне та Енніо Морріконе: творення музичного образу як підґрунтя творчого тандему uk_UA
dc.title.alternative Music as an Element of Director’s Screen Language. Part 1. Sergio Leone and Ennio Morricone: Creating a Musical Image as Basis for Creative Tandem uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу