dc.contributor.author |
Бугайова, Оксана Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-10-23T12:49:37Z |
|
dc.date.available |
2023-10-23T12:49:37Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5108 |
|
dc.description.abstract |
Бугайова О. І. Соціальна реклама: вербалізація та соціалізація поняття. Міжнародний вісник. Культурологія. Філологія. Музикознавство. 2014. Вип. 11(1). С. 175-180. |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
У статті охарактеризовано механізм появи та смислового наповнення поняття "соціальна реклама", її окреслення в практичний термін і самостійний напрям наукових досліджень. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
Соціальна реклама як практичний термін і самостійний напрям досліджень, процес вербалізації та соціалізації поняття "соціальна реклама" |
uk_UA |
dc.title |
Соціальна реклама: вербалізація та соціалізація поняття |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |