Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бугайова, Оксана Іванівна
dc.date.accessioned 2023-10-23T12:49:37Z
dc.date.available 2023-10-23T12:49:37Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5108
dc.description.abstract Бугайова О. І. Соціальна реклама: вербалізація та соціалізація поняття. Міжнародний вісник. Культурологія. Філологія. Музикознавство. 2014. Вип. 11(1). С. 175-180. uk_UA
dc.description.sponsorship У статті охарактеризовано механізм появи та смислового наповнення поняття "соціальна реклама", її окреслення в практичний термін і самостійний напрям наукових досліджень. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject Соціальна реклама як практичний термін і самостійний напрям досліджень, процес вербалізації та соціалізації поняття "соціальна реклама" uk_UA
dc.title Соціальна реклама: вербалізація та соціалізація поняття uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу