Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Музика як елемент екранної мови режисера. Частина 2. Композиторські практики Енніо Морріконе в моделях екранної режисури

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Погребняк, Галина Петрівна
dc.date.accessioned 2023-10-23T12:55:10Z
dc.date.available 2023-10-23T12:55:10Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Погребняк Г. П. Музика як елемент екранної мови режисера. Частина 2. Композиторські практики Енніо Морріконе в моделях екранної режисури // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2023. № 3. С. 185–192. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5110
dc.description The purpose of the article is to determine the peculiarities of the use of music in the screen plane through the study of artistic director-composer tandems. Research methodology. In the development of the topic, the methods of scientific analysis, comparison, and generalisation were comprehensively applied. Analytical and systematic methods in their unity were involved to consider the art-historical aspect of the problem. The scientific novelty of the research lies in the fact that the director's creativity is investigated in the context of composer practices of creating music for audiovisual art; the appropriateness of using the systematic method in studying the features of composers' creativity in the context of audiovisual art and production has been proven. Conclusions. The materials presented in the article expand the arsenal of knowledge regarding the specifics of the co-creation of the director and composer in the screen arts and enable their application in educational courses, the creation of educational and methodological literature on the theory and history of music, film and television, directing, composition. uk_UA
dc.description.abstract Мета статті полягає у визначенні особливостей використання музики в екранній площині через дослідження мистецьких тандемів режисер-композитор. Методологія дослідження. У розробці теми було комплексно застосовано методи наукового аналізу, порівняння, узагальнення. Аналітичний та системний методи у своїй єдності, було залучено для розгляду мистецтвознавчого аспекту проблеми. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що режисерська творчість досліджується в контексті композиторських практик творення музики для аудіовізуального мистецтва; доведено доречність використання системного методу у вивченні особливостей творчості композиторів в контексті аудіовізуального мистецтва та виробництва; Висновки. Викладені у статті матеріали розширюють арсенал знань щодо специфіки співтворчості режисера і композитора в екранних мистецтвах й уможливлюють їх застосування в навчальних курсах, створенні навчально-методичної літератури з теорії та історії музики, кіномистецтва і телебачення, режисури, композиції. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject музичне мистецтво uk_UA
dc.subject композиторські практики uk_UA
dc.subject екранні мистецтва uk_UA
dc.subject режисерська творчість uk_UA
dc.subject музичний образ uk_UA
dc.subject симфонічна музика uk_UA
dc.subject театр uk_UA
dc.subject композиторські технології uk_UA
dc.title Музика як елемент екранної мови режисера. Частина 2. Композиторські практики Енніо Морріконе в моделях екранної режисури uk_UA
dc.title.alternative Music as an Element of the Screen Language of the Director. Part 2. Ennio Morricone's compositional practices in screen directing models uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу