Короткий опис(реферат):
Мета дослідження полягає у виявленні свідчень педагогічної, виконавської та науково-методичної
діяльності педагогів після відкриття 1980 р. класу саксофонної гри в Сичуаньській консерваторії. Довести, що
результати їхньої праці дають підставу констатувати про початок становлення китайської саксофонної школи.
Методологія дослідження. Реалізація мети потребувала використання такого комплексу методів:
джерелознавчий – для опрацювання та систематизації віднайдених матеріалів; музикознавчий – при аналізі
концертної педагогічної, виконавської та науково-методичної діяльності педагогів відділу саксофонної гри;
системний – при цілісному дослідженні діяльності китайських та західних саксофоністів та визначення їх ролі в
становленні саксофонної школи. Наративний аналіз був використаний для специфічних ознак діяльності окремих
китайських саксофоністів. Наукова новизна полягає в здійсненні першого музикознавчого дослідження
заснування та специфіки діяльності педагогічно-виконавського складу класу саксофонної гри в Сичуаньській
консерваторії впродовж перших двадцяти років ХХІ ст., що мало важливе значення в процесі становлення
китайської саксофонної школи. Висновки. У статті досліджено аспекти діяльності педагогів саксофону
Сичуаньської консерваторії та їх взаємодії із європейськими, американськими та українськими фахівцями.
Доведено про формування в Китаї яскравої професійної саксофонної школи.
Суть розробки, основні результати:
The purpose of the research is to identify evidence of pedagogical, performing and scientific-methodical activities
of teachers after the opening of the saxophone class at the Sichuan Conservatory in 1980. To prove that the results of their
work give a reason to state the beginning of the formation of the Chinese saxophone school. Research methodology.
The realisation of the purpose required the use of the following set of methods: source study – for processing and
systematisation of the found materials; musicological – in the analysis of concert pedagogical, performing and scientific-methodical activities of teachers of the department of saxophone playing; systemic – in the holistic study of the activities
of Chinese and Western saxophonists and the determination of their role in the formation of the saxophone school.
Narrative analysis was used for specific characteristics of the performance of individual Chinese saxophonists. Scientific
novelty consists in realisation of the first research of musicologist of founding and activity of pedagogical carrying out
composition of class of saxophone game in Sichuan conservatory during the first twenty years of the ХХІ century.
Conclusions. The article examines aspects of the activities of saxophone teachers of the Sichuan Conservatory and their
interaction with European, American and Ukrainian specialists. The formation of a bright professional saxophone school
in China has been proven.