Короткий опис(реферат):
Мета статті. З'ясувати роль графічного дизайну у комп'ютеризованих поліграфічних процесах та
оцінити, як вибір дизайнерських рішень впливає на виготовлення та функціональність готової поліграфічної
продукції. Методологія дослідження. В дослідженні було використано теоретичний аналіз з метою вивчення
літературних джерел, наукових публікацій та історичних даних про розвиток графічного дизайну та його вплив
на поліграфічну індустрію; Емпіричне спостереження, як збір даних через спостереження за робочими
процесами в дизайнерських студіях та друкарнях, аналіз реальних кейсів з впровадження дизайнерських
рішень; компаративний метод, з метою порівняння ефективності різних дизайнерських підходів і їх впливу на
кінцевий продукт; Аналіз випадку, як детальний аналіз конкретних проектів, де були застосовані інноваційні
дизайнерські рішення, та оцінка їх впливу на успішність продукції. Наукова новизна. Полягає в тому, що
досліджено вплив графічного дизайну на поліграфічне виробництво та його сприйняття споживачами.
Встановлено, що дизайнерські рішення впливають на ефективність та привабливість продукції. Досліджено
процеси злиття графічного дизайну з комп'ютерними поліграфічними процесами, в ракурсі формування змін у
дизайнерській роботі, та вперше було визначено, що сучасні візуальні тенденції впливають на інтерактивність
та емоційне сприйняття користувачів. Висновки. Визначено, що поліграфічні комплекси формують унікальний
корпоративний стиль, який спілкується з іншими дизайнерськими елементами через зрозумілі візуальні образи.
Графічний дизайн відтворює реальність за допомогою творчого поєднання кольору, форми і текстури,
створюючи суб'єктивний світогляд. Простота і ясність є ключовими для ефективної візуальної комунікації.
Художні зображення, які стають повноцінними графічними об'єктами у дизайні, залежать від візуального
сприйняття та психології, і піддаються різноманітним трансформаціям для досягнення бажаного ефекту у
поліграфічній продукції.
Суть розробки, основні результати:
The purpose of the article is to find out the role of graphic design in computerised printing processes and
evaluate how the choice of design decisions affects the production and functionality of finished printing products.
Research methodology. The research used theoretical analysis to study literary sources, scientific publications and
historical data on the development of graphic design and its impact on the printing industry. Empirical observation, such
as data collection through observation of work processes in design studios and printing houses, analysis of real cases of
implementation of design solutions were applied. Comparative method was used to compare the effectiveness of
different design approaches and their impact on the final product. Case analysis, as a detailed analysis of specific
projects where innovative design solutions was applied, and evaluation of their impact on product success. Scientific novelty consists in the fact that the impact of graphic design on printing production and its perception by consumers has
been investigated. It has been established that design solutions affect the efficiency and attractiveness of products. The
processes of merging graphic design with computer polygraphic processes were studied, from the perspective of the
formation of changes in design work, and it was determined for the first time that modern visual trends affect the
interactivity and emotional perception of users. Conclusions. It was determined that polygraphic complexes form a
unique corporate style that communicates with other design elements through clear visual images. Graphic design
reproduces reality through a creative combination of colour, shape and texture, creating a subjective worldview.
Simplicity and clarity are key to effective visual communication. Artistic images, which become full-fledged graphic
objects in design, depend on visual perception and psychology, and are subject to various transformations to achieve the
desired effect in printed products.