Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Попова, Аліна Олексіївна | |
dc.date.accessioned | 2023-12-27T13:44:13Z | |
dc.date.available | 2023-12-27T13:44:13Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Попова А. О. Становлення вокально-джазового виконавства в культурному просторі Києва : дис. д-ра філос. ... 025 - "Музичне мистецтво". Київ, 2023. 193 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5278 | |
dc.description | The dissertation presents the results of a comprehensive study of modern vocal jazz performance, presented by jazz and pop vocalists of Kyiv. The Kyiv center was not the subject of special research, although it repeatedly came to the attention of scientists covering the development of Ukrainian jazz. The vocal direction in pop and jazz art is represented by the works of A. Boiko, O. Voichenko, N. Drozhzhyna, O. Fedorchenko, however, these studies do not cover all areas of jazz vocal performance, in particular, its regional characteristics. Their works touch 8 on issues of vocal jazz improvisation and the specifics of vocal techniques in jazz, but the vocal component is not considered as an element of musical dramaturgy and a factor in the formation of the singer’s individual sound. The study of vocal-jazz performance in Kyiv as a metropolitan center, which is a regional leader in the development of Ukrainian jazz, will not only allow us to trace the process of identifying the Kyiv regional jazz vocal school, but will also reveal the specifics of modern jazz vocals in its versatility. | uk_UA |
dc.description.abstract | У дисертації представлено результати комплексного дослідження сучасного вокального джазового виконавства, репрезентованого джазовими та естрадними вокалістками Києва. Київський осередок не був предметом спеціального дослідження, хоча він неодноразового потрапляв у поле зору науковців, які висвітлювали розвиток українського джазу. Вокальний напрям в естрадно-джазовому мистецтві представлений роботами А. Бойко, О. Войченко, Н. Дрожжиної, О. Федорченка, однак ці дослідження не охоплюють усі сфери вокально-джазового виконавства, зокрема його регіональні особливості. У їх роботах підіймаються питання вокальної джазової імпровізації та специфіки вокальних прийомів у джазі, однак вокальна складова не розглядається як елемент музичної драматургії та чинник формування індивідуального саунду співака. Вивчення вокально- джазового виконавства Києва як столичного осередку, що є регіональним лідером у розвитку українського джазу, не лише дасть можливість прослідкувати процес виокремлення київської регіональної вокально- джазової школи, а й дозволить виявити специфіку сучасного джазового вокалу в його багатофункціональності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | неакадемічна музика | uk_UA |
dc.subject | естрадне музичне мистецтво | uk_UA |
dc.subject | джаз | uk_UA |
dc.subject | блюз | uk_UA |
dc.subject | український джаз | uk_UA |
dc.subject | київська джазова школа | uk_UA |
dc.subject | джазовий вокал | uk_UA |
dc.title | Становлення вокально-джазового виконавства в культурному просторі Києва | uk_UA |
dc.title.alternative | Formation of Jazz Vocal Performance in the Cultural Space of Kyiv | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |