Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Технології промоції читання в інформаційній діяльності шкільної бібліотеки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Петрушка, Аліна Іванівна
dc.contributor.author Машталір, Вікторія Богданівна
dc.date.accessioned 2023-12-28T10:00:31Z
dc.date.available 2023-12-28T10:00:31Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Петрушка А. І., Машталір В. Б. Технології промоції читання в інформаційній діяльності шкільної бібліотеки // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. 2023. № 3. С. 101–110. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5285
dc.description The purpose of the research is to develop a model for popularizing reading within the information activities of school libraries. The research methodology relies on modeling methods, content analysis, statistical approaches, grouping, and summarization. Research results highlight the role of online resources in promoting reading within school libraries. They present an informational and formal model for reading promotion, the utilization of digital tools, and an analysis of information resources within school libraries. A practical example underscores the significance of selecting an effective communication channel for engaging with students and increasing interest in reading. Survey results indicated a low level of reading among students, emphasizing the importance of adapting strategies to better engage the younger audience. Conclu- sions. Information technologies and online resources are pivotal for promoting reading and engaging users in school libraries. Analyzing practices, modeling promotional processes, and involving the target audience form the core of an effective reading development strategy in schools. Social media holds substantial potential for promoting reading among students, but a tailored approach to understanding their informational needs and selecting optimal communication platforms is advisable. Regularly analyzing library resources aids in identifying both strengths and weaknesses, refining reading promotion strategies. Considering students' preferences and needs in choosing communication channels is a crucial aspect of successful reading promotion. uk_UA
dc.description.abstract Метою дослідження є формування моделі процесу популяризації читання в структурі інфор- маційної діяльності шкільної бібліотеки. Методологія дослідження ґрунтується на використанні ме- тоду метод моделювання, контент-аналіз, статистичний метод, групування та узагальнення. Ре- зультати. Дослідження висвітлює роль мережевих ресурсів у популяризації читання шкільними біб- ліотеками. Представлено інформаційну та формальну модель промоції читання, використання циф- рових інструментів та аналіз інформаційних ресурсів у шкільних бібліотеках. Практичний приклад відображає важливість вибору ефективного комунікаційного каналу для взаємодії з учнями та підви- щення інтересу до читання. Результати опитування показали низький рівень читання серед учнів та підкреслили важливість адаптації стратегій для кращого залучення молодої аудиторії. Висновки. Ін- формаційні технології та мережеві ресурси – ключові інструменти для промоції читання та взаємодії з користувачами у шкільних бібліотеках. Аналіз практик, моделювання процесів популяризації та за- лучення цільової аудиторії - основа ефективної стратегії розвитку читання в школах. Соціальні медіа мають великий потенціал для просування читання серед учнів, але варто підходити індивідуально до вивчення їхніх інформаційних потреб та вибору оптимальних платформ для комунікації. Регулярний аналіз використання ресурсів бібліотек допомагає виявляти сильні й слабкі сторони їхньої діяльності та вдосконалювати стратегії просування читання. Врахування вподобань та потреб учнів у виборі комунікаційних каналів - важливий аспект успішної популяризації читання. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject соціальні медіа uk_UA
dc.subject бібліотека uk_UA
dc.subject промоція читання uk_UA
dc.subject інформаційна діяльність uk_UA
dc.subject школа uk_UA
dc.subject шкільна бібліотека uk_UA
dc.title Технології промоції читання в інформаційній діяльності шкільної бібліотеки uk_UA
dc.title.alternative Technologies for the Reading Promotion as a Component of the Information Activities of the School Library uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу