Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Касьян, Владислав Володимирович | |
dc.date.accessioned | 2023-12-28T11:56:49Z | |
dc.date.available | 2023-12-28T11:56:49Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Касьян В. В. Формування професійних компетентностей здобувачів освіти під час проходження виробничої практики // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. 2023. № 4. С. 133–139. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5289 | |
dc.description | The purpose of the article is to highlight the influence of students' industrial practice on the formation of their professional competencies. The methodological basis of the article was formed by a complex of gen eral scientific and special methods of scientific research. The principle of unity of relationship with modern conditions is used; regulatory and alternative approaches; methods of analysis, cognitive, structural-functional, descriptive, synthesis. Scientific novelty consists in the definition of the concept of "professional competence", the study of the peculiarities of the formation of the professional competence of students in the process of their industrial practice, the analysis of the main approaches to the assessment of practice. As a result, the mechanisms and approaches of passing and evaluating students' production practice are proposed. Conclusions. The urgent task of education is the reorientation of the educational paradigm of the institution of higher education to a student-oriented model. An effective way of updating the content and improving the quality of professional education, matching it with the modern needs of production, is the orientation of train ing programs on the competence approach and the creation of effective mechanisms for its implementation. Competence is an important result of the professional training of modern specialists in specialty 029 "Infor mation, library and archival affairs" at the Kyiv National University of Culture and Arts. By the professional competence of an information specialist, we understand the basic characteristic of his activity, which includes knowledge and skills and has the following defining characteristics: mobility of knowledge, lifelong learning, critical thinking. The priority direction of professional training of future specialists in the information field at KNUCA is the development of modern models of cooperation with the leading libraries of Kyiv and Ukraine. | uk_UA |
dc.description.abstract | Мета статті – дослідити вплив виробничої практики студентів на формування їх професійних компетентностей. Методологічну основу статті сформував комплекс загальнонаукових та спеціальних методів наукового дослідження. Використано принцип єдності взаємозв’язку із сучасними умовами; нормативний та альтернативний підходи; методи аналізу, соціально-комунікативний, когнітивний, структурно-функціональний, описовий, синтезу. Наукова новизна полягає у визначенні поняття «професійна компетентність», дослідженні особливостей формування професійних компетенцій студентів у процесі проходження ними виробничої практики, аналізі основних підходів щодо оцінювання практики. У результаті – запропоновано механізми і підходи проходження і оцінювання виробничої практики студентів. Висновки. Актуальним завданням освіти є переорієнтація освітньої парадигми закладу вищої освіти на студентоорієнтовану модель. Дієвим шляхом оновлення змісту та підвищення якості професійної освіти, узгодження з сучасними потребами виробництва є орієнтація навчальних програм на компетентнісний підхід та створення ефективних механізмів його запровадження. Компетентність є важливим результатом професійної підготовки сучасних фахівців за спеціальністю 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» у Київському національному університеті культури і мистецтв. Під професійною компетентністю фахівця інформаційної сфери ми розуміємо базову характеристику його діяльності, яка включає знання і уміння та має такі визначальні ознаки: мобільність знань, навчання упродовж життя, критичне мислення. Пріоритетним напрямом професійної підготовки майбутніх фахівців інформаційної сфери у Київському національному університеті культури і мистецтв є розроблення сучасних моделей співробітництва з провідними бібліотеками м. Києва і України. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | бакалавр | uk_UA |
dc.subject | викладач | uk_UA |
dc.subject | Київський національний університет культури і мистецтв | uk_UA |
dc.subject | навчально-виховний процес | uk_UA |
dc.subject | практика | uk_UA |
dc.subject | професійна діяльність | uk_UA |
dc.subject | професійна компетентність | uk_UA |
dc.subject | здобувачі освіти | uk_UA |
dc.title | Формування професійних компетентностей здобувачів освіти під час проходження виробничої практики | uk_UA |
dc.title.alternative | Formation of Professional Competence of Education Seekers During Production Practice | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |