Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Особливості набуття компетентностей управ ління та організації заходів у випускників спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа"

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вовк, Наталія Степанівна
dc.date.accessioned 2023-12-28T12:13:59Z
dc.date.available 2023-12-28T12:13:59Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Вовк Н. С. Особливості набуття компетентностей управління та організації заходів у випускників спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. 2023. № 4. С. 140–145. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5290
dc.description The purpose of the work is to highlight the place and role of the educational component "Event Management" as a component of the educational programme of the first (bachelor's) educational level of speciality 029 "Information, Library and Archival Studies". The research methodology is the use of general scientific methods of analysis and synthesis, induction and deduction, generalisation and abstraction, review and analysis, description and comparison, which made it possible to identify the peculiarities of acquiring competencies in event management and organisation by graduates of speciality 029 "Information, Library and Archival Studies" through the study of the discipline "Event Management". The scientific novelty of the work is the generalisation and systematisation of knowledge about the discipline "Event Management" in the educational programmes of Ukrainian higher education institutions of the speciality 029 "Information, Library and Archival Studies", in focusing on its features in terms of the present and prospects for its development. Conclusions. The study has shown that the formation of competencies in event management and organisation for graduates of speciality 029 "Information, Library and Archival Studies" is an important component of their further development and employment. Due to the transformation of library and archive institutions into social and communication centres and the growing popularity of the event industry, there is a growing need for graduates who can plan, manage and execute events of various kinds. This necessitates the inclusion of educational components related to event technologies (Event Management, Creative Management, Event Technologies, Organization of Representative Events) The lecture material of such courses may include the study of event planning, the use of modern technologies for organising and promoting events, as well as budget management and other key aspects of the event industry. During practical training, students can organise real events, where they will have the opportunity to gain experience in planning and executing various types of events, such as corporate conferences, creative evenings. uk_UA
dc.description.abstract Метою роботи є висвітлити місце і роль освітньої компоненти «Івент-менеджмент» як складової освітньої програми першого (бакалаврського) освітнього рівня спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа». Методологія дослідження – застосування загальнонаукових методів аналізу і синтезу, індукції і дедукції, узагальнення і абстрагування, оглядово-аналітичного, опису та порівняння, що дало змогу виявити особливості набуття компетентностей управління та організації заходів у випускників спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» через вивчення дисципліни «Івент-менеджмент». Наукова новизна роботи полягає узагальненні і систематизації знань про навчальну дисципліну «Івент-менеджмент» в освітніх програмах українських ЗВО спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа», в акцентуванні уваги на її особливостях з погляду сьогодення та перспектив її розвитку. Висновки. Проведене дослідження показало, що формування компетентностей управління та організації заходів у випускників спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» є важливим компонентом їх подальшого розвитку та працевлаштування. У зв’язку із трансформацією бібліотечно-архівних установ у соціокомунікаційні центри та ростом популярності івент-індустрії зростає потреба у випускниках галузі, які мо жуть планувати, керувати та виконувати події різного роду. Це спричиняє необхідність включення до освітніх програм чи навчальних планів освітніх компонент, які пов’язані із івент-технологіями («Івент-менеджмент», «Креативний менеджмент», «Івент-технології», «Організація представницьких заходів» тощо). Лекційний матеріал таких курсів може включати в себе вивчення планування заходів, використання сучасних технологій для організації та просування івентів, а також управління бюджетами та інші ключові аспекти івент-індустрії. При організації практичних занять здобувачі можуть організовувати реальні івенти, де матимуть можливість набути досвід у плануванні та виконанні різних типів заходів, наприклад – корпоративні конференції, вечори творчості тощо uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject івент-менеджмент uk_UA
dc.subject освітня програма uk_UA
dc.subject компетентності uk_UA
dc.subject 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" uk_UA
dc.subject освітня компонента uk_UA
dc.title Особливості набуття компетентностей управ ління та організації заходів у випускників спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" uk_UA
dc.title.alternative Monitoring Open Information Sources about Book Publisher’s Activities as a Source for Marketing Campaign Organising uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу