Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Монсевич, Віолета Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2024-01-01T14:06:50Z | |
dc.date.available | 2024-01-01T14:06:50Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Монсевич В. В. Становлення та розвиток батально-історичного живопису київської академічної школи другої половини ХХ – початку XXI століття : дис. ... д-ра філософії ... 032 - Історія та археологія. Київ, 2023. 202 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5294 | |
dc.description | The dissertation is devoted to the question of the formation and development of the battle-historical painting of the Kyiv academic school of the second half of the 20th – beginning of the 21st century and to the identification of general trends caused by socio-historical and cultural-artistic processes that took place both in the global context and on domestic grounds. The focus of this issue is on the activities of the institution of higher art education of the Kyiv State Art Institute – now the National Academy of Fine Arts and Architecture, which has more than a hundred years of history, during which the foundations of the formation and development of Ukrainian art and its schools were laid. Among other things, the Kyiv Academic School of Painting stands out for its professionalism and knowledge in Ukraine and the world, within which we can single out as a separate subject of research battle-historical painting, which serves as an important component of artistic culture, historical interpretation of events, assessment of their significance, as well as deeply artistic based on actualization and popularization of Ukrainian history, its culture, education of patriotism and preservation and affirmation of national and cultural identity. | uk_UA |
dc.description.abstract | Дисертація присвячена питанню становлення і розвитку батально-історичного живопису київської академічної школи другої половини ХХ – початку XXI століття та виявленню загальних тенденцій, обумовлених суспільно-історичними та культурно-мистецькими процесами, що відбувалися як в загальносвітовому контексті, так і на вітчизняних теренах. Фокус означеної проблематики зосереджено на діяльності закладу вищої художньої освіти Київського державного художнього інституту – нині Національної академії образотворчого мистецтва та архітектури, що має більш ніж столітній період, протягом якого закладалися підвалини становлення та розвитку українського мистецтва, його шкіл. Серед іншого вирізняється своєю професійністю та знаністю в Україні і світі київська академічна школа живопису, в межах якої ми можемо виділити як окремий предмет дослідження батально-історичний живопис, який слугує важливою складовою художньої культури, історичної інтерпретації подій, оцінки їх значимості, а також глибоко мистецьким опертям у актуалізації і популяризації української історії, її культури, вихованні патріотизму та збереженні і утвердженні національно-культурної ідентичності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | батально-історичний живопис | uk_UA |
dc.subject | київська академічна школа | uk_UA |
dc.subject | Київський державний художній інститут | uk_UA |
dc.subject | Національна академія образотворчого мистецтва і архітектури | uk_UA |
dc.subject | художня культура | uk_UA |
dc.subject | тематична картина | uk_UA |
dc.subject | ідеологізація | uk_UA |
dc.subject | соцреалізм | uk_UA |
dc.title | Становлення та розвиток батально-історичного живопису київської академічної школи другої половини ХХ – початку XXI століття | uk_UA |
dc.title.alternative | Formation and development of battle-historical painting of the Kyiv academic school of the second half of the 20th - beginning of the 21st century | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |