Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Інформаційна культура особистості в цифрову епоху: до питання академічної доброчесності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Горбань, Юрій Іванови,
dc.contributor.author Олійник, Оксана Миколаївна
dc.date.accessioned 2024-04-17T13:19:38Z
dc.date.available 2024-04-17T13:19:38Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Горбань Ю. І., Олійник О. М. Інформаційна культура особистості в цифрову епоху: до питання академічної доброчесності // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2024. № 1. С. 63–70. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5408
dc.description The purpose of the article is to explore the peculiarities of forming an individual's information culture in the digital age, taking into account aspects of academic integrity. The paper examines the main components of digital literacy, particularly computer literacy, data skills, digital communication, and digital environment security. The influence of developing an information literacy level on creating a culture of academic integrity is explored. Research methodology. The study uses general scientific methods of system analysis, synthesis, and comparison, informational, cultural, and activity approaches (to analyse the theory of generations, namely the characteristics of centenarians born in the digital age; to define codes of academic integrity of higher education establishments). The scientific novelty of the work lies in identifying the peculiarities of forming an individual's information culture in the digital age and concerning fields such as sociology, psychology, and education. Conclusions. The article discusses the importance of digital literacy and its impact on academic development. It is determined that the ability to work with information in the digital environment can increase the level of integrity in the academic sphere. This combination expands the understanding of the relationship between information culture, digital technologies, and academic ethics, and forms new views on personal development in the modern information environment. The importance of developing the information culture and the culture of academic integrity as a holistic process in the modern digital environment has been determined. In the digital era, the formation of an individual's information culture plays an important role in creating an information space. Academic integrity should be a key aspect in raising the level of literacy and ethical standards in the information sphere. To ensure the successful development of the digital society, it is important to maintain and promote the values of academic integrity and high standards of information culture. uk_UA
dc.description.abstract Мета статті – дослідити особливості формування інформаційної культури особистості в цифрову епоху з урахуванням аспектів академічної доброчесності. У роботі розглядаються основні складники цифрової грамотності, зокрема комп’ютерна грамотність, уміння працювати з даними, цифрова комунікація та безпека цифрового середовища. Досліджується вплив рівня розвитку інформаційної компетентності на формування культури академічної доброчесності. Методологія дослідження. У роботі використано загальнонаукові методи системного аналізу, синтезу та порівняння, інформологічний, культурологічний і діяльнісний підходи (для аналізу теорії поколінь, зокрема особливостей центеніалів, які народилися в цифрову епоху; визначення кодексів академічної доброчесності закладів вищої освіти). Наукова новизна роботи полягає у визначенні особливостей формування інформаційної культури особистості в умовах цифрової ери та з погляду таких галузей, як соціологія, психологія та освіта. Висновки. У статті осмислено значущість цифрової грамотності та її вплив на академічний розвиток. Визначено, що вміння працювати з інформацією в цифровому середовищі може підвищити рівень доброчесності в академічній сфері. Таке поєднання розширює розуміння взаємозв'язку між інформаційною культурою, цифровими технологіями та академічною етикою, формує нові погляди на розвиток особистості в сучасному інформаційному середовищі. Встановлено значущість розвитку інформаційної культури та культури академічної доброчесності як цілісного процесу в сучасному цифровому середовищі. В умовах цифрової епохи формування інформаційної культури особистості відіграє важливу роль у створенні інформаційного простору. Академічна доброчесність має бути ключовим аспектом у підвищенні рівня грамотності та етичних стандартів в інформаційній сфері. Для забезпечення успішного розвитку цифрового суспільства важливо підтримувати та просувати цінності наукової доброчесності та високих стандартів інформаційної культури. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject інформаційна культура uk_UA
dc.subject цифрова епоха uk_UA
dc.subject наукова етика uk_UA
dc.subject інформаційна грамотність uk_UA
dc.subject цифрове суспільство uk_UA
dc.subject комунікація uk_UA
dc.subject цифрова культура особистості uk_UA
dc.subject інформація uk_UA
dc.subject штучний інтелект uk_UA
dc.subject академічна доброчесність uk_UA
dc.title Інформаційна культура особистості в цифрову епоху: до питання академічної доброчесності uk_UA
dc.title.alternative Information Culture of the Personality in the Digital Age: On the Issue of Academic Integrity uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу