Electronic National Academy of Ukraine on Culture And Arts Management Staff Institutional Repository

Репрезентація колекції дніпровського художнього музею порубіжжя XIX–XX століть в експозиційному блоці «Модерн. Авангард. Символізм».

Show simple item record

dc.contributor.author Кравченко, Анастасія Ігорівна
dc.date.accessioned 2024-04-17T17:33:13Z
dc.date.available 2024-04-17T17:33:13Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Кравченко А.І. Репрезентація колекції дніпровського художнього музею порубіжжя XIX–XX століть в експозиційному блоці «Модерн. Авангард. Символізм». Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв : наук. журнал. Київ, 2024. № 1. С. 180–186. DOI 10.32461/2226-3209.1.2024.302058 uk_UA
dc.identifier.issn 2226-3209
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5411
dc.description фахова стаття uk_UA
dc.description.abstract Мета статті полягає у виявленні особливостей та закономірностей у репрезентації частини колекції Дніпровського художнього музею порубіжжя XIX – XX століть, представленій в блоці основної музейної експозиції «Модерн. Авангард. Символізм» у період з 19 травня 2018 року до 23 лютого 2022 року. Методологія наукової розвідки ґрунтується на застосовуванні системного підходу в поєднанні загальнонаукових та спеціальних методів пізнання, таких як аналітичний, формально-стилістичний, систематизації та узагальнення.Застосування зазначених методів і підходів сприяло глибокому опрацюванню визначеної проблематики й надало змогу сформулювати аргументовані висновки. Наукова новизна роботи полягає в комплексному підході до аналізу та узагальнення низки питань щодо особливостей репрезентації творів образотворчого мистецтва межі XIX – XX століть представленій в блоці «Модерн. Авангард. Символізм» постійної музейної експозиції Дніпровського художнього музею. Висновки. За результатами поточної наукової розвідки можемо констатувати, що зала постійної експозиції Дніпровського художнього музею – «Модерн. Авангард. Символізм», яка складалася з чотирьох тематичних частин, являє собою приклад вдалого поєднання експозиційної та наукової роботи, що дозволило на гідному рівні репрезентувати відповідний розділ музейної колекції. Відмітимо також нетривіальне вирішення експозиційного простору в кольорі, особливістю якого стало акцентоване контрастне зонування. Серед прикметних особливостей зауважимо віднайдений баланс між демонстрацією творів визнаних майстрів модерністської доби та представником регіонального мистецького осередку. Включення основної експозиції ряду картин місцевого художника-символіста Михайла Сапожникова, певною мірою сприяло інтегруванню його постаті та творчого доробку в лінію розвитку українського образотворчого мистецтва першої третини ХХ ст. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher НАКККіМ uk_UA
dc.relation.ispartofseries С;42
dc.subject модерн, авангард, символізм, живопис, графіка, остання чверть XІX століття, перша чверть XX століття, Дніпровський художній музей, колекція, Олександр Мурашко, Давид Бурлюк, Михайло Сапожников. uk_UA
dc.title Репрезентація колекції дніпровського художнього музею порубіжжя XIX–XX століть в експозиційному блоці «Модерн. Авангард. Символізм». uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account