dc.contributor.author |
Кравченко, Анастасія Ігорівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-17T17:33:13Z |
|
dc.date.available |
2024-04-17T17:33:13Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Кравченко А.І. Репрезентація колекції дніпровського художнього музею порубіжжя XIX–XX століть в експозиційному блоці «Модерн. Авангард. Символізм». Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв : наук. журнал. Київ, 2024. № 1. С. 180–186. DOI 10.32461/2226-3209.1.2024.302058 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2226-3209 |
|
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5411 |
|
dc.description |
фахова стаття |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета статті полягає у виявленні особливостей та закономірностей у репрезентації частини колекції Дніпровського художнього музею порубіжжя XIX – XX століть, представленій в блоці основної музейної експозиції «Модерн. Авангард. Символізм» у період з 19 травня 2018 року до 23 лютого 2022 року. Методологія наукової розвідки ґрунтується на застосовуванні системного підходу в поєднанні загальнонаукових та
спеціальних методів пізнання, таких як аналітичний, формально-стилістичний, систематизації та узагальнення.Застосування зазначених методів і підходів сприяло глибокому опрацюванню визначеної проблематики й надало змогу сформулювати аргументовані висновки. Наукова новизна роботи полягає в комплексному підході до
аналізу та узагальнення низки питань щодо особливостей репрезентації творів образотворчого мистецтва межі
XIX – XX століть представленій в блоці «Модерн. Авангард. Символізм» постійної музейної експозиції
Дніпровського художнього музею. Висновки. За результатами поточної наукової розвідки можемо констатувати,
що зала постійної експозиції Дніпровського художнього музею – «Модерн. Авангард. Символізм», яка
складалася з чотирьох тематичних частин, являє собою приклад вдалого поєднання експозиційної та наукової
роботи, що дозволило на гідному рівні репрезентувати відповідний розділ музейної колекції. Відмітимо також
нетривіальне вирішення експозиційного простору в кольорі, особливістю якого стало акцентоване контрастне
зонування. Серед прикметних особливостей зауважимо віднайдений баланс між демонстрацією творів визнаних
майстрів модерністської доби та представником регіонального мистецького осередку. Включення основної
експозиції ряду картин місцевого художника-символіста Михайла Сапожникова, певною мірою сприяло
інтегруванню його постаті та творчого доробку в лінію розвитку українського образотворчого мистецтва першої
третини ХХ ст. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
НАКККіМ |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
С;42 |
|
dc.subject |
модерн, авангард, символізм, живопис, графіка, остання чверть XІX століття, перша чверть XX століття, Дніпровський художній музей, колекція, Олександр Мурашко, Давид Бурлюк, Михайло Сапожников. |
uk_UA |
dc.title |
Репрезентація колекції дніпровського художнього музею порубіжжя XIX–XX століть в експозиційному блоці «Модерн. Авангард. Символізм». |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |