Короткий опис(реферат):
Мета роботи – проаналізувавши виробництво культурно-мистецького продукту засобами телебачення і
кінематографу, обґрунтувати наукові підходи до вивчення креативних індустрій в України. Методологія
дослідження базована на використанні міждисциплінарного підходу, історико-культурного, узагальнюючого та
системного методів, аналітичного, порівняльного й культурологічного методів, що уможливлює багатовекторний
розгляд запропонованої проблематики і формулювання ґрунтовних висновків. Наукова новизна
характеризується тим, що вперше проблему сутності й функціонування креативних індустрій в Україні та за її
межами розглянуто в контексті розвитку їх в межах телевізійної та кіноіндустрії. Висновки. Встановлено, що
розвиток креативних індустрій в Україні потребує глибокого вивчення, послідовної та поступової, ретельної
адаптації зарубіжного досвіду, зокрема, в галузі виробництва та поширення на споживчому ринку культурно-мистецького продукту, створеного засобами кінематографу і телебачення
Суть розробки, основні результати:
The purpose of the work. After analysing the production of a cultural and artistic product by means of television
and cinematography, to substantiate scientific approaches to the study of creative industries in Ukraine. The research
methodology is based on the use of an interdisciplinary approach, historical-cultural, generalising, and systemic methods,
analytical, comparative, and cultural methods, which will enable a multi-vector consideration of the proposed issues and
the formulation of well-founded conclusions. The scientific novelty is characterised by the fact that for the first time the
problem of the essence and functioning of creative industries in Ukraine and beyond is considered in the context of their
development within the television and film industries. Conclusions. It has been established that the development of
creative industries in Ukraine requires in-depth study, consistent and gradual, careful adaptation of foreign experience, in
particular, in the field of production and distribution on the consumer market of cultural and artistic products created by
means of cinematography and television