Короткий опис(реферат):
Дисертацію присвячено обґрунтуванню концепції розвитку стилістикосемантичної моделі української естрадної пісні Галичини 19301980х років як
засобу творення національної ідентичності, – феномену, яким здійснюється
маркування цінностей, ідеалів, моделей мислення і поведінки, як «своїх» і «чужих»,
та який є особливо актуальним на сучасному етапі життя суспільства. Аналіз низки
історичних факторів дає підстави стверджувати, що пісенне мистецтво протягом
століть стало одним із найбільш глибинних чинників вираження української
ментальності, впливу на формування національної самосвідомості, а відтак, в
умовах відсутності державності мало вагомий вплив на формування національної
ідентичності.
Суть розробки, основні результати:
The dissertation is devoted to the concept substantiation of development of the
Ukrainian pop song stylisticsemantic model in Galicia in the 1930s1980s as a means of
creating national identity. This is a phenomenon that is used to label values, ideals,
patterns of thinking and behaviour as «own» and «alien», and which is especially relevant
at the current stage of social life. The analysis of a number mental and historical factors
gives reason to claim that song art over the centuries has become one of the most profound
factors of the Ukrainian mentality expression, influencing the formation of national selfawareness, and therefore, in the absence of statehood, had a huge impact on the formation
of national identity.