Electronic National Academy of Ukraine on Culture And Arts Management Staff Institutional Repository

Барокова серената: ґенеза, жанрова специфіка, виконавська практика

Show simple item record

dc.contributor.author Табуліна, Ольга Борисівна
dc.date.accessioned 2024-05-02T07:37:02Z
dc.date.available 2024-05-02T07:37:02Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Табуліна О. Б. Барокова серената: ґенеза, жанрова специфіка, виконавська практика : дис. ... д-ра ф-фії ... 025 Музичне мистецтво. Київ, 2024. 232 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5445
dc.description The relevance of the research topic is due to the fact that the serenata, as one of the popular genres of the 17th – 18th centuries, remained genre-indistinguishable for a long time and was usually interpreted by musicologists as an opera or a cantata. The complexity of genre identification of the serenata is related to the variety of author's notations in music manuscripts and librettos, the variability of time and space circumstances of performance, and the instability of structural elements and performing cast. Another difficulty in studying the serenata is its short history, which lasted less than two centuries. Today, scholars, mostly foreign, including J. P. D’Alvarenga, T. M. Gialdroni, L. E. Pinilla, M. Talbot, A. Tedesco, and others, already have developments and achievements in the study of the serenata genre, while in Ukraine such studies are just beginning. For the sake of a historically accurate interpretation of the serenata, which is increasingly used by performers, there is a need for its genre identification, including the detection of its genesis, characterization of genre features, and clarification of a number of issues related to performance practice. uk_UA
dc.description.abstract Актуальність теми дослідження обумовлена тим, що серената як один із популярних жанрів XVII–XVIII століть, тривалий час залишалася жанрово не виокремленою і зазвичай інтерпретувалася музикознавцями як опера або як кантата. Складність жанрової ідентифікації серенати пов’язана з розмаїттям авторських позначень в нотних манускриптах та лібрето, варіативність часопросторових обставин виконання, нестабільність структурних елементів і виконавського складу. Іншою складністю дослідження серенати є її коротка історія, яка тривала менш ніж два століття. Сьогодні науковці, переважно зарубіжні, серед яких Х. П. д’Альверенга, Т. М. Джалдроні, Л. Е. Пінійя, М. Талбот, А. Тедеско та ін., вже мають напрацювання та здобутки у вивченні жанру серенати, в Україні такі студії лише розпочинаються. Задля історично достовірної інтерпретації серенати, до якої все частіше звертаються виконавці, виникає необхідність її жанрової ідентифікації, зокрема виявлення ґенези, характеристики жанрових особливостей, а також з’ясування низки питань, пов’язаних із виконавською практикою. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject музично-театральне мистецтво uk_UA
dc.subject вокально-інструментальна музика uk_UA
dc.subject серената uk_UA
dc.subject опера uk_UA
dc.subject лібрето uk_UA
dc.subject бароко uk_UA
dc.subject класицизм uk_UA
dc.subject аристократично-придворна культура uk_UA
dc.subject рукописи uk_UA
dc.subject стародруки uk_UA
dc.title Барокова серената: ґенеза, жанрова специфіка, виконавська практика uk_UA
dc.title.alternative Baroque serenata: genesis, genre specificity, performance practice uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account