Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Чжу, Сиси | |
dc.date.accessioned | 2024-05-10T12:44:50Z | |
dc.date.available | 2024-05-10T12:44:50Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Чжу Сиси. Еволюція китайської інструментально-виконавської школи ХХ – початку ХХІ століття // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2024. № 1. С. 387–392. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5478 | |
dc.description | The purpose of the work is to determine the prerequisites and evolutionary processes of the development of the instrumental and performing school in China in the 20th – early 21st centuries. Research methods are based on cultural, historical, comparative approaches based on the principles of knowledge of nature and society. The scientific novelty consists in determining the prerequisites and development of the instrumental and performing school in China, as well as comparing the genres and features of their interaction, which contributed to the formation of new forms of music making. Conclusions. Based on the historical and musicological analysis of the evolution of instrumental and performing arts in China in the 20th and early 21st centuries, it is stated that the development of the phenomenon under study is inseparable from a comprehensive artistic process that covers the entire range of existing genres and forms. At the beginning of the 21st century, Chinese musical culture in general, and its instrumental and performing segment in particular, became an integral part of global musical development, influencing the course of evolution of world musical art. The conducted analysis made it possible to state the rapid growth of all aspects of the instrumental and performing school of the People's Republic of China, the powerful strengthening of the material base, the expansion of the field of education and popularisation of music, the improvement of the quality of training of performing personnel both in China and through the training of Chinese musicians abroad. | uk_UA |
dc.description.abstract | Метою роботи є визначити передумови та еволюційні процеси розвитку інструментально-виконавської школи в Китаї ХХ ‒ початку ХХІ століття. Методи дослідження базуються на культурологічних, історичних, компаративних підходах, що гуртуються на принципах пізнання природи та суспільства. Наукова новизна полягає у визначенні передумов та розвитку інструментально-виконавської школи в Китаї, а також співставленні жанрів та особливостей їх взаємодії, які сприяли формуванню нових форм музикування. Висновки. На основі історико-музикознавчого аналізу еволюції інструментально-виконавського мистецтва в Китаї ХХ – початку ХХІ століття зазначено, що розвиток досліджуваного явища невід’ємний від усебічного художнього процесу, що охоплює весь спектр існуючих жанрів та форм. На початку XXI століття, китайська музична культура загалом, і її інструментально-виконавський сегмент зокрема, стали невід'ємною частиною загальносвітового музичного розвитку, що впливають на перебіг еволюції світового музичного мистецтва. Проведений аналіз дозволив констатувати про стрімке зростання всіх сторін інструментально-виконавської школи КНР, потужне зміцнення матеріальної бази, розширення сфери освіти та популяризації музики, підвищення якості підготовки виконавських кадрів як у Китаї, так і шляхом підготовки китайських музикантів за кордоном. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | еволюція | uk_UA |
dc.subject | китайська інструментально-виконавська школа | uk_UA |
dc.subject | народні традиції | uk_UA |
dc.subject | виконавство | uk_UA |
dc.subject | інструментальна музика | uk_UA |
dc.subject | періоди | uk_UA |
dc.subject | історія | uk_UA |
dc.subject | жанри | uk_UA |
dc.subject | стилі | uk_UA |
dc.subject | підготовка музикантів | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | репертуар | uk_UA |
dc.title | Еволюція китайської інструментально-виконавської школи ХХ – початку ХХІ століття | uk_UA |
dc.title.alternative | Evolution of Chinese Instrumental and Performing School of the 20th – Early 21st Century | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |