Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Фен Баоцзян, Баоцзян
dc.date.accessioned 2024-05-22T11:47:04Z
dc.date.available 2024-05-22T11:47:04Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Фен Баоцзян. Форми та методи медіапромоції балетного театру в КНР // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2024. № 1. С. 416–422. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5501
dc.description The purpose of the article is to investigate the forms and methods of media promotion of ballet theatre in the People's Republic of China. Research methodology. Several scientific research methods were used: exploratory and analytical – to collect information about methods and forms of media promotion and advertising of ballet theatres of the PRC; structural-typological – to systematise the obtained facts and outline the main directions of media promotion of Chinese ballet art, the inductive generalisation method – to write conclusions. The scientific novelty consists in defining and highlighting the priority areas of media promotion of the ballet theatre in the People's Republic of China. Conclusions. The Ballet Theatre of the People's Republic of China not only continues to impress with high artistic projects, but remains commercially successful. One of the promising directions for optimising the organisational and creative activities of the Chinese Ballet Theatre is to increase the media presence of ballet companies on various Chinese and foreign Internet platforms, television, radio, cinema, among others. Choreographic performances and shows are promoted through various forms of media, streaming broadcasts, online tours, online master classes; activity of ballet companies increases in social networks; television covers and organises dance festivals, competitions, shows, award ceremonies for artists with state and non-state awards; professional and amateur ballet schools actively use media advertising; the ballet theatre cooperates with the fashion industry; ballet is the subject of many feature films and documentaries; elements of ballet fall into the newest forms of media art. Thus, the ballet theatre in China effectively uses various methods and techniques of media promotion. Since the Chinese ballet theatre is on the rise, it is improving opportunities for further full disclosure of its creative and organisational potential. Therefore, forecasting further promising lines of development of the media promotion of the Chinese ballet theatre remains relevant. The search for non-standard solutions while simultaneously focusing on the development of the national ballet theatre according to high standards. uk_UA
dc.description.abstract Мета статті – дослідити форми та методи медіапромоції балетного театру в Китайській народній республіці. Методологія. Було використано декілька наукових методів дослідження: пошуково-аналітичний – для збору інформації про способи та форми медіапромоції та реклами діяльності балетних театрів КНР); структурно-типологічний – для систематизації отриманих фактів і окреслення головних напрямів медіапромоції китайського балетного мистецтва, метод індуктивного узагальнення – для написання висновків. Наукова новизна полягає у визначенні та висвітленні пріоритетних напрямів медіапромоції балетного театру в Китайській народній республіці. Висновки. Балетний театр Китайської народної республіки не лише продовжує вражати високохудожніми проєктами, а залишається комерційно успішним. Одним з перспективних напрямів оптимізації організаційно-творчої діяльності балетного театру Китаю є збільшення медійної присутності балетних труп на різноманітних китайських і зарубіжних Інтернет-платформах, радіо, телебаченні, кіно тощо. Через різноманітні форми медіа здійснюється промоція хореографічних вистав та шоу, в мережі Інтернет відбуваються стрімінгові трансляції, онлайн-екскурсії, майстер-класи; активність балетних компаній посилюється у соцмережах; телебачення висвітлює та організовує танцювальні фестивалі, конкурси, шоу, церемонії нагородження артистів державними та недержавними преміями; професійні та аматорські балетні школи активно користуються медіарекламою; балетний театр співпрацює з фешн-індустрією; балет є темою багатьох ігрових та документальних фільмів; елементи балету потрапляють до новітніх форм медіамистецтва. Таким чином, балетний театр в КНР ефективно користується різноманітними методами та прийомами медіапромоції. Оскільки китайський балетний театр перебуває на підйомі, він вдосконалює можливості для подальшого повноцінного розкриття свого творчо-організаційного потенціалу. Увага до цієї теми сприятиме розвитку сильних боків організації балету в Китаї, пошуку нестандартних рішень при одночасному зосередженні на розбудові національного балетного театру за високими стандартами. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject мистецтво балету uk_UA
dc.subject китайський балетний театр uk_UA
dc.subject менеджмент театральної справи uk_UA
dc.subject репертуарна політика uk_UA
dc.subject медіапромоція uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.title Форми та методи медіапромоції балетного театру в КНР uk_UA
dc.title.alternative Forms and methods of media promotion ballet theatre in PRC uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу