Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дін, Чжуцсян | |
dc.date.accessioned | 2024-07-17T09:57:32Z | |
dc.date.available | 2024-07-17T09:57:32Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Дін Чжуцсян. Діалог «Схід-Захід» у камерно- інструментальній музиці Китаю на прикладі творчості Ван Силинь та Ван Ін // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2024. № 2. С. 285–290. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5603 | |
dc.description | The purpose of the research is to study and analyse the chamber-instrumental creativity of Chinese composers through the lens of the East-West dialogue, using the works of Wang Xilin and Wang Ying as examples. The research methodology is based on comparative analysis of musical compositions, examination of musical scores, as well as interviews with composers and musicologists. Musical analysis methods are utilised to identify specific features and influences in the works of Wang Xilin and Wang Ying. The scientific novelty of the research lies in the first detailed analysis of the chamber-instrumental works of Wang Xilin and Wang Ying in the context of the dialogue between Eastern and Western musical traditions. Conclusions. The study reveals how composers synthesise elements of national Chinese music with European influences, creating unique musical works that represent a new dimension in contemporary chamber music in China. Special attention is given to the creative legacy of Wang Xilin, a renowned master of chamber music, and his daughter Wang Ying, an original composer of the new generation. Their contribution to the development of chamber-instrumental music is discussed, as well as the specifics of their musical approaches reflecting the dialogue between Eastern and Western musical traditions. The article provides a detailed analysis of their most notable chamber works, demonstrating a unique synthesis of Chinese national elements with European influences, thereby providing a new dimension to contemporary chamber music in China. For Wang Xilin, as a representative of the older generation, significant concepts and depth of thought were important in solving classical formal tasks. His innovations consisted of creating significant examples of chamber-instrumental music comparable in seriousness to large symphonic works. For Wang Ying, a composer of the “millennial” generation, innovation, and independence in creative decisions become the main priorities. They strive for experiments with non-standard instrumental ensembles, new composition techniques, unexpected sound effects, the use of electronics, microchromatics, improvisation, and open forms. | uk_UA |
dc.description.abstract | Метою дослідження є вивчення та аналіз камерно-інструментальної творчості китайських композиторів на прикладі творчості Ван Силиня та Ван Ін з позицій діалогу «Схід-Захід». Методологія дослідження базується на порівняльному аналізі музичних творів, вивченні музичних партитур, а також на інтерв'ю з композиторами і музикознавцями. Використано методи музичного аналізу, які дозволяють виявити специфічні риси та впливи у творчості Ван Силиня та Ван Ін. Наукова новизна дослідження полягає у вперше проведеному детальному аналізі камерно-інструментальних творів Ван Силиня та Ван Ін в контексті діалогу між східною та західною музичними традиціями. Висновки. Виявлено, у який спосіб композитори синтезують елементи національної китайської музики з європейськими впливами, створюючи унікальні музичні твори, що представляють новий вимір сучасної камерної музики Китаю. Окрему увагу приділено творчому доробку Ван Силиня, відомого майстра камерної музики, та його доньки Ван Ін, яка є оригінальним композитором нового покоління. Розглянуто їхній внесок у розвиток камерно-інструментальної музики, а також специфіку їхніх музичних підходів, яка відображає діалог між східною та західною музичними традиціями. У статті детально аналізуються їхні найвідоміші камерні твори, що демонструють унікальний синтез національних китайських елементів з європейськими впливами, надаючи таким чином новий вимір сучасній камерній музиці Китаю. Для Ван Силиня, як представника старшого покоління, важливими були значущі концепції та глибина задуму при вирішенні класичних формальних завдань. Його інновації полягали у створенні вагомих прикладів камерно- інструментальної музики, що зрівнюються за серйозністю з великими симфонічними творами. Для Ван Ін – композитора покоління «міленіалів» головним пріоритетом стають новаторство та самостійність у творчих рішеннях. Вони прагнуть до експериментів з нестандартними інструментальними складами, новими техніками композиції, неочікуваними звуковими ефектами, використанням електроніки, мікрохроматики, імпровізації та відкритих форм. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | камерно-інструментальна творчість | uk_UA |
dc.subject | китайська музична культура | uk_UA |
dc.subject | діалог «схід-захід» | uk_UA |
dc.subject | музична традиція | uk_UA |
dc.title | Діалог «Схід-Захід» у камерно- інструментальній музиці Китаю на прикладі творчості Ван Силинь та Ван Ін | uk_UA |
dc.title.alternative | "East-West" Dialogue in Chinese Chamber-Instrumental Music: The Case of Wang Xilin and Wang Ying | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |