dc.contributor.author |
Сошальський, Олександр Юрійович |
|
dc.date.accessioned |
2024-07-17T11:46:56Z |
|
dc.date.available |
2024-07-17T11:46:56Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Сошальський О. Ю. Аранжування як засіб творчої адаптації музичного матеріалу фільму // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2024. № 2. С. 321–326. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5609 |
|
dc.description |
The purpose of the article is to provide a scientific substantiation of the essence and significance of arrangement
in film music scoring. The methodology of research is based on the integrated application of methods of analysis,
comparison, generalisation, and systematisation. The scientific novelty of the results obtained is that the essence of
arrangement as a process and result of creative adaptation of film music is substantiated; the main aspects of classical
arrangements, that should be taken into account by a film composer when creating an electronic score, is defined; artistic
and aesthetic principles of film music arrangement are proposed. Conclusions. Arranging music for a film is a complex
creative process based on the principles of symphonism and carried out by means of instrumentation, transcription,
compilation, and composition of musical material. The main methods of arrangement are harmonisation and
instrumentation of new compositions and creation of original interpretations of well-known musical works in modern
styles. Arranging film music involves a combination of classical composition and instrumentation techniques with modern
music computer technologies, which contributes to the creation of high-quality music content. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета статті полягає у науковому обґрунтуванні сутності та значення аранжування в музичному оформленні
фільму. Методологія дослідження ґрунтується на комплексному застосуванні методів аналізу, порівняння,
узагальнення, систематизації. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що: обґрунтовано
сутність аранжування як процесу та результату творчої адаптації музичного матеріалу фільму; визначено основні
аспекти класичного аранжування, які мають бути враховані кінокомпозитором у створенні електронної
партитури; запропоновано художньо-естетичні принципи аранжування музики кіно. Висновки: 1) аранжування
музики до фільму є складним творчим процесом, який ґрунтується на принципах симфонізму та здійснюється
засобами інструментування, перекладення, компілювання і компонування музичного матеріалу; 2) основними
методами аранжування є гармонізація й інструментування нових композицій та створення оригінальних
інтерпретацій відомих музичних творів у сучасних стилях; 3) аранжування музики кіно передбачає поєднання
техніки класичної композиції та інструментування із сучасними музичними комп’ютерними технологіями, що
сприяє створенню якісного музичного контенту. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
музика кіно |
uk_UA |
dc.subject |
аранжування |
uk_UA |
dc.subject |
нструментування |
uk_UA |
dc.subject |
творча адаптація |
uk_UA |
dc.subject |
музичний матеріал |
uk_UA |
dc.subject |
кінокомпозитор |
uk_UA |
dc.title |
Аранжування як засіб творчої адаптації музичного матеріалу фільму |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Arrangements as a means of creative adaptation of film music |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |