dc.contributor.author |
Погребняк, Галина Петрівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-07-30T11:12:17Z |
|
dc.date.available |
2024-07-30T11:12:17Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Погребняк Г. П. Засоби образотворчого мистецтва в культурі екранної режисури // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2024. № 2. С. 100–107. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5633 |
|
dc.description |
The purpose of the article is to reveal the specifics of the use of visual art tools in the creation of a modern screen
product by the director-author in close collaboration with the cameraman and the artist. Research methodology. In the
study of the problem, a complex methodological approach was applied, the method of analysis and synthesis, socio cultural determination, systematisation and generalisation, the method of comparison, the comparative method was used.
The method of figurative and stylistic analysis and the analytical method in their combination was aimed at considering
the art-historical aspect of the problem. The scientific novelty of the study is that the director's creativity is investigated
in the context of the visual culture of the screen work and became the subject of a special study for the first time; the
accuracy of the use of the system method in the study of the features of the director's plastic language of the screen work
is substantiated; a figurative and stylistic analysis was carried out and the peculiarities of creating a frame by means of
fine art were revealed. Conclusions. The materials presented in the study expand the knowledge about the specifics of
the visual culture of the author's directorial screen language in various worldview models and enable their application in
educational courses, the creation of educational and methodological literature on the theory and history of cinema and
television, visual arts, directing. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета статті – розкрити специфіку використання засобів образотворчого мистецтва у творенні сучасного
екранного продукту режисером-автором у тісній колаборації з оператором та художником. Методологія
дослідження. У вивченні проблеми було застосовано комплексний методологічний підхід, зосібна, використано
методи аналізу та синтезу, соціокультурної детермінації, систематизації та узагальнення, метод порівняння,
компаративний метод. Метод образно-стилістичного аналізу та аналітичний метод у своєму поєднанні було
спрямовано на розгляд мистецтвознавчого аспекту проблеми. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що
режисерську творчість досліджено в контексті зображальної культури екранного твору і вона вперше постала
предметом спеціального дослідження; обґрунтовано доцільність використання системного методу у вивченні
особливостей режисерської пластичної мови екранного твору; здійснено образно-стилістичний аналіз та виявлено
особливості створення кадру засобами образотворчого мистецтва. Висновки. Викладені в дослідженні матеріали
розширюють арсенал знань щодо специфіки зображальної культури авторської режисерської екранної мови в
розмаїтих світоглядних моделях й уможливлюють їх застосування в навчальних курсах, створенні навчально-методичної літератури з теорії та історії кіномистецтва і телебачення, образотворчого мистецтва, режисури. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
культура |
uk_UA |
dc.subject |
режисер |
uk_UA |
dc.subject |
художник |
uk_UA |
dc.subject |
живопис |
uk_UA |
dc.subject |
колір |
uk_UA |
dc.subject |
дизайн |
uk_UA |
dc.subject |
телебачення |
uk_UA |
dc.subject |
цирк |
uk_UA |
dc.subject |
екранні мистецтва |
uk_UA |
dc.subject |
образотворче мистецтво |
uk_UA |
dc.title |
Засоби образотворчого мистецтва в культурі екранної режисури |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Means of Fine art in the Culture of Screen Directing |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |