Короткий опис(реферат):
Мета роботи – проаналізувати та структурувати лексичну складову паппінгу та ілюзорних стилів танцю.
Методологія. У процесі дослідження були використані принцип індукції, а також такі методи: аналізу та
синтезу – у процесі роботи з інформаційними джерелами; порівняння – для виявлення тотожних фактів і
закономірностей; формалізації – для запису виявлених таймінгів в єдиному форматі. Наукова новизна. Вперше
в процесі аналізу танцювальної лексики паппінгу та інших ілюзорних стилів танцю було охарактеризовано
танцювальну лексичну складову – таймінги. Надано чітке визначення терміну «таймінг», розглянуто основні
характеристики цієї складової. Виявлено та описано декілька найбільш вживаних (базових) таймінгів, а також
приведений їх графічний запис. Висновки. Аналіз танцювальної лексики паппінгу та інших ілюзорних стилів
дав змогу виділити їх малодосліджену лексичну складову – таймінги. Також, було дано чітке значення терміну
«таймінг», який є ритмічною послідовністю використання танцювальних технік (контролю м‘язів), яку
танцівник може накладати на власний танець (танцювальні рухи, пози). В процесі дослідження танцювальної
лексичної складової, було виявлено декілька «базових» таймінгів для паппінгу та ілюзорних стилів танцю. В їх
основі є дві базові танцювальні техніки – пап і дайм стоп. Частина з них має відповідність з окремими
танцювальними рухами, або конкретним ілюзорним стилем. Для аналізу та розуміння таймінгів була
використана графічна модель їх запису, яка дозволяє візуально відобразити таймінги у відповідності з
музичним рахунком. Таким чином, таймінги можна визначити як окрему танцювальну лексичну складову
паппінгу та суміжних йому стилів танцю з власними характеристиками та специфікою. Дана складова тісно
пов‘язана з музикою і, здебільшого, допомагає танцівнику урізноманітнювати своє виконання додаванням до
нього різних ритмів.
Суть розробки, основні результати:
The purpose of the work is to identify, analyse, and structure one of the understudied lexical components of
papping and illusory styles. Research methodology. In the process of research, the principle of induction was used, as
well as the following methods: analysis and synthesis – in the process of working with information sources; comparison
– to identify identical facts and patterns; formalisation – for recording the detected timings in a single format. Scientific
novelty. For the first time, in the process of analysing the dance vocabulary of popping and other illusory styles, their
little-studied lexical component – timings – was revealed. A clear definition of this term is given, that is, the main
characteristics of this component. Most of the used (basic) timings are identified and described, and their graphic record
is also given. Conclusions. The analysis of the dance vocabulary of popping and other illusory styles made it possible
to highlight their little-studied lexical component – timings. A clear meaning was also given to the term "timing", which
is rhythmic after the use of dance technique (muscle control), which the dancer can impose on their own dance (dance
movements, position). Research into this lexical constituent process has identified several "baseline" timings for
popping and illusory styles. They are based on two basic dance techniques – pap and dime stop. Some of them
correspond to individual dance movements or a specific illusory style. For a simple analysis and understanding of the
timings, the article used a graphic model of their recording, which allows you to visually display the timings in accordance with the musical score. Thus, timings can be used as a separate lexical component of papping and its
adjacent styles with their own characteristics and specificity. This component is closely related to music and, for the
most part, a conflict for the dancer to diversify their performance by adding to its various rhythms