Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сошальський, Олександр Юрійович | |
dc.date.accessioned | 2024-12-16T14:23:44Z | |
dc.date.available | 2024-12-16T14:23:44Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Сошальський О. Ю. Оркестрова музика фільму: творча синергія та продакшн. // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2024. № 3. С. 274– 280. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5747 | |
dc.description | The purpose of the article is to substantiate the importance of orchestral music in the creation of film music content based on the definition of its synergistic properties. The research methodology is based on the principles of a system–synergistic approach (in determining the synergistic properties of orchestral music and the components of film music production), methods of analysis (in processing scientific sources on the topic), synthesis (in formulating the conceptual apparatus of the study) and generalisation (in determining the scientific novelty and results of the study). The scientific novelty of the results obtained is that the synergistic properties, functions, stages of creation and recording of orchestral music for film are determined and scientifically substantiated. Conclusions. Orchestral music is an integral and full-fledged part of a film work; it performs artistic and expressive, emotional and psychological, and hedonistic functions. When creating a high-quality film soundtrack, one should take into account the synergistic properties of orchestral music (openness, attractiveness, coherence, emergence). The success of orchestral film music production depends on the creative interaction of the participants in this process – composer, arranger, orchestra and conductor, sound engineer, music producer. | uk_UA |
dc.description.abstract | Мета статті – на основі визначення синергетичних властивостей оркестрової музики обґрунтувати її значення у створенні музичного контенту фільму. Методологія дослідження ґрунтується на принципах системно-синергетичного підходу (у визначенні синергетичних властивостей оркестрової музики та складових музичного продакшну фільму), методах аналізу (в опрацюванні наукових джерел з теми), синтезу (у формулюванні понятійного апарату дослідження), узагальнення (у визначенні наукової новизни та результатів проведеного дослідження). Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що визначено та науково обґрунтовано синергетичні властивості, функції, етапи створення і звукозапису оркестрової музики для фільму. Висновки: 1) оркестрова музика є невід‘ємною і повноцінною складовою кінотвору, яка виконує художньо-виражальну, емоційно-психологічну та гедоністичну функції; 2) урахування синергетичних властивостей оркестрової музики (відкритість, атракторність, когерентність, емерджентність) забезпечить створення якісного саундтрека до фільму; 3) успішність музичного продакшну оркестрової кіномузики залежить від творчої взаємодії учасників цього процесу – композитора, аранжувальника, оркестру й диригента, звукорежисера, звукоінженера, музичного продюсера | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | оркестрова музика | uk_UA |
dc.subject | кінокомпозитор | uk_UA |
dc.subject | саундтрек | uk_UA |
dc.subject | звукозапис | uk_UA |
dc.subject | музичний продакшн | uk_UA |
dc.subject | творча синергія | uk_UA |
dc.title | Оркестрова музика фільму: творча синергія та продакшн | uk_UA |
dc.title.alternative | Film Orchestral Music: Creative Synergy and Production | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |