Electronic National Academy of Ukraine on Culture And Arts Management Staff Institutional Repository

Соціальна реклама: лексика, граматика, стилістика : автореферат

Show simple item record

dc.contributor.author Бугайова, Оксана Іванівна
dc.date.accessioned 2025-01-10T20:07:13Z
dc.date.available 2025-01-10T20:07:13Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5780
dc.description Досліджено появу та закріплення в мові поняття «соціальна реклама». Запропоновано власну класифікацію соціальної реклами за іллокутивною метою здійснення рекламного мовлення, основним розрізнювальним складником якої є середовище, у якому перебуває людина як об’єкт рекламного впливу. Застосовано прагмалінгвістичний підхід до вивчення способів і засобів впливу на реципієнта рекламних текстів соціального спрямування. Досліджено частотність уживання певних лексем у текстах соціальної реклами. Визначено роль антонімів і синонімів у досягненні прагматичної мети соціорекламної комунікації. Виявлено словотвірні поля, які здійснюють ефект психолінгвістичного програмування реципієнта. З’ясовано стилістичні потенції морфологічних одиниць текстів соціальної реклами. Проаналізовано стилістичні фігури, використання яких уможливлює дотримання принципу прагматичної доцільності в рекламному тексті, сприяє підвищенню ефективності соціорекламної комунікації. uk_UA
dc.description.abstract Бугайова О. І. Соціальна реклама: лексика, граматика, стилістика : автореферат дисертації ... канд. філол. наук. Луцьк, 2019. 20 с. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject Соціальна реклама, прагмалінгвістичний підхід, стилістичні можливості лексики, лексико-семантична та граматична пріоритетність частин мови, стилістичні прийоми uk_UA
dc.title Соціальна реклама: лексика, граматика, стилістика : автореферат uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account