Show simple item record

dc.contributor.author Okhrimenko, Ganna
dc.contributor.author Fedoruk, Olesia
dc.date.accessioned 2025-02-18T14:06:54Z
dc.date.available 2025-02-18T14:06:54Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Okhrimenko, G., & Fedoruk, O. (2024). Strategies for using social media in book marketing. // Library Science. Record Studies. Informology, 20(3), 32-40. doi: 10.63009/lsrsi/3.2024.32. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5853
dc.description Сучасний світ характеризується стрімким розвитком цифрових технологій та продажем послуг онлайн, що суттєво вплинуло на процес комунікації, обміну інформацією та ведення бізнесу. Однією з найбільш значущих змін є поява та широке розповсюдження соціальних медіа, які стали невід’ємною частиною повсякденного життя багатьох людей. Метою статті був аналіз ефективності стратегій просування книжкової продукції в соціальних мережах. Методологія дослідження включала загальнонаукові та специфічні методи, що забезпечують комплексний аналіз стратегій використання соціальних медіа в книжковому маркетингу, а саме: аналіз, синтез, узагальнення, абстрагування, порівняльний аналіз. Комплексний підхід до аналізу та розробки стратегій використання соціальних мереж у книжковому маркетингу пропонує нові ідеї та практичні рекомендації, які можуть бути використані видавцями та авторами для підвищення ефективності своїх маркетингових зусиль та збільшення продажів. Використання соціальних мереж може бути високоефективним способом просування книжок. Для видавців та авторів, які бажають використовувати соціальні медіа, важливо розробити чітку стратегію та обрати відповідні платформи для своєї цільової аудиторії. Використання соціальних мереж для просування книжок є ефективним і доступним інструментом для авторів, видавців і книгарень. Однак, зростаюча увага до конфіденційності даних може вплинути на методи збору та аналізу інформації, вимагаючи від маркетологів бути більш обережними та відповідальними у своїх стратегіях. Виклики, пов’язані з цифровою насиченістю та інформаційним перевантаженням, також вимагатимуть нових підходів для ефективного привернення уваги та залучення читачів. Отримані результати можуть бути використані для оптимізації діяльності видавців, авторів та маркетологів, які прагнуть ефективно просувати книги та залучати читачів через соціальні мережі uk_UA
dc.description.abstract The modern world is characterised by the rapid development of digital technologies and the sale of services online, which has significantly impacted the communication process, information exchange, and business. One of the most significant changes is social media’s emergence and widespread use, which has become integral to many people’s daily lives. This article aimed to analyse the effectiveness of social media strategies for promoting book products. The research methodology included general scientific and specific methods that provide a comprehensive analysis of strategies for using social media in book marketing, namely: analysis, synthesis, generalisation, abstraction, and comparative analysis. A comprehensive approach to analysing and developing strategies for using social media in book marketing offered new insights and practical recommendations that can be used by publishers and authors to improve the effectiveness of their marketing efforts and increase sales. Using social media can be a highly effective way to promote books. It is essential for publishers and authors who wish to use social media to develop a clear strategy and select the appropriate platforms for their target audience. The use of social media to promote books is an effective and affordable tool for authors, publishers, and bookstores. However, the growing focus on data privacy may affect the methods of collecting and analysing information, requiring marketers to be more cautious and responsible in their strategies. Challenges related to digital saturation and information overload will also necessitate new approaches to effectively attract attention and engage readers. The results obtained can be used to optimise the activities of publishers, authors, and marketers seeking to promote books effectively and engage readers through social media uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.subject social networking uk_UA
dc.subject book products uk_UA
dc.subject product promotion uk_UA
dc.subject readers uk_UA
dc.subject followers uk_UA
dc.subject publishers uk_UA
dc.title Strategies for using social media in book marketing uk_UA
dc.title.alternative Стратегії використання соціальних мереж у книжковому маркетингу uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account