Суть розробки, основні результати:
У монографії застосовано комплексний соціогуманітарний підхід до
формування та реалізації державної політики у сфері туризму в Україні на
національному, регіональному, локальному рівнях, що ґрунтується на принципах туристичного людиноцентризму, гуманізму, сталого розвитку, інклюзії, соціальної згуртованості, мультикультуралізму тощо. Запропоновано маркетингову парадигму популяризації внутрішнього туризму як національну ідеологію, інструмент управління та розвитку території. Презентовано нові напрями реалізації державної політики в умовах децентралізації, зорієнтовані на промоцію ключових туристичних ідентифікаторів місцевості – різновидів туризму, образу, іміджу, бренда, репутації, сувенірного брендингу та нематеріальної культурної спадщини.
Видання адресовано студентам, слухачам, викладачам вищих навчальних закладів, працівникам органів державної влади та органів місцевого самоврядування, працівникам індустрії туризму та культури, широкому колу зацікавлених осіб