Короткий опис(реферат):
Мета статті – дослідити сучасний стан розвитку креативних індустрій з погляду реалізації в їх межах засад
культурної партисипації. Методологія дослідження. Застосовано методи аналізу та синтезу, узагальнення та
абстрагування, а також системного й культурологічного підходів, що дало змогу досягнути обґрунтованих
результатів дослідження. Наукова новизна роботи полягає в аргументуванні важливості партисипації у сфері
культури та креативних індустрій, що слугує засобом культурної інтеграції, поглиблення соціальної взаємодії та
розвитку нових форм вираження креативності й креативних індустрій. Висновки. Культурна партисипація стає
рушієм розвитку креативних індустрій, що не лише збагачує культурний простір, але й створює нові можливості
для економічного та соціального зростання. Розвиток партисипації в культурі дозволяє зрозуміти її значення для
соціальної згуртованості, збереження культурної спадщини та стимулювання інновацій у креативних індустріях.
Засади культурної партисипації в креативних індустріях не лише урізноманітнюють сучасну культуру, але й
постають як інструмент формування соціального капіталу – зв’язків, довіри та взаємодопомоги в суспільстві.
Реалізація цих принципів сприяє культурному збагаченню суспільства, напрацюванню соціального капіталу та
формуванню нових можливостей для розвитку креативних індустрій.
Суть розробки, основні результати:
The purpose of the article is to investigate the current state of development of creative industries from the point
of view of implementing the principles of cultural participation within them. Research methodology. Methods of analysis
and synthesis, generalisation and abstraction, as well as systemic and culturological approaches were applied, which made
it possible to achieve substantiated research results. The scientific novelty of the work lies in substantiating the
importance of participation in the sphere of culture and creative industries, which serves as a means of cultural integration,
deepening social interaction and the development of new forms of expression of creativity and creative industries.
Conclusions. Cultural participation becomes a driver of the development of creative industries, which not only enriches
the cultural space, but also creates new opportunities for economic and social growth. The development of participation
in culture allows us to understand its importance for social cohesion, preservation of cultural heritage and stimulation of
innovations in creative industries. The principles of cultural participation in creative industries not only diversify modern
culture, but also act as a tool for the formation of social capital – connections, trust and mutual assistance in society. The
implementation of these principles contributes to the cultural enrichment of society, the accumulation of social capital
and the formation of new opportunities for the development of creative industries.