Короткий опис(реферат):
Мета роботи – дослідити місце регіонального туризму в процесі формування національної ідентичності
українців. Методологія дослідження полягає у застосуванні загальнонаукових та спеціальних методів. Описово
аналітичний метод дозволив комплексно дослідити національну ідентичність, метод систематизації
застосовувався при дослідженні особливостей регіонального туризму, завдяки методу узагальнення було
виокремлено складові регіонального туризму, що впливають на формування національної ідентичності. Наукова
новизна полягає у теоретичному осмисленні регіонального туризму та визначенні його місця в системі
формування національної ідентичності українців. Висновки. Таким чином, з початком російсько-української
війни процеси національної ідентифікації загострилися, а культурні продукти, що знайомлять з історією
української держави, звичаями і традиціями регіонів України, набули значної популярності. Активні бойові дії
вплинули на процес надання і споживання культурних послуг, в деяких регіонах зупинивши його повністю. Втім,
туристична індустрія продовжує розвиватися, адаптуючись до викликів воєнного часу. Регіональні туристичні
послуги набувають популярності, допомагаючи українцям глибше усвідомлювати власну історію, культуру та
цінності, впливаючи на процеси національної ідентифікації. У зв’язку з цим, регіональний туризм, туризм пам’яті
та відвідування меморіалів стали затребуваними у споживачів. Для відновлення туристичних маршрутів і
створення нових у повоєнний період необхідно розробляти стратегії, які б враховували культурний потенціал та
виклики повоєнної відбудови регіонів. Не менш важливим є залучення інвестицій у розвиток регіонального
туризму, збереження регіональної культурної спадщини, наукове дослідження історії та культури територіальних
громад. Подібні заходи позитивно вплинуть на економічний розвиток, зміцнюючи національну єдність,
виховуючи патріотизм, формуючи національну ідентичність українців.
Суть розробки, основні результати:
The purpose of the study is to research the role of regional tourism in Ukrainian national identity formation.
Methodology of the research includes general scientific and specialized methods. Descriptive and analytic methods were
used to research national identity comprehensively. The method of systematization was employed to study regional
tourism features. The components of regional tourism that influence national identity formation were singled out by
method of generalization. Scientific novelty of the study lies in theoretical conceptualization of the regional tourism role
in Ukrainian national identity formation. Conclusions. After the beginning of Russian aggression against Ukraine the
process of national identification has intensified and cultural products introducing history, customs and traditions of
Ukrainian regions became highly popular. Active military actions affected cultural service, even making it impossible in
some regions. Despite this the tourist industry is developing and adapting to challenges of the war time. Regional tourist
services are becoming more popular, helping Ukrainian people to understand deeper their history, culture and values that
contribute to the national identification process. In this respect regional, historical and memorial tourism became widely
demanded. Reopening and renovation of tourist destinations during the post-war period require the strategies taking into
account cultural potential and challenges of post-war reconstruction. No less important are investment in regional tourism
infrastructure, preservation of regional cultural legacy, scientific research of history and culture of local communities.
Such activity facilitates economic development, strengthening national unity, promoting patriotism, formating national
Ukrainian identity.