Electronic National Academy of Ukraine on Culture And Arts Management Staff Institutional Repository

Аналіз специфічних рис інтерпретації ранньої барокової опери

Show simple item record

dc.contributor.author Овчаренко, Ганна Едуардівна
dc.contributor.author Тетеря, Віктор Михайлович
dc.date.accessioned 2025-07-09T08:32:21Z
dc.date.available 2025-07-09T08:32:21Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Овчаренко Г. Е., Тетеря В. М. Аналіз специфічних рис інтерпретації ранньої барокової опери. // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв : наук. журнал. 2024. № 4. С. 350–354. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/6024
dc.description The purpose of this article is to identify the specific features of interpreting early Baroque opera and to substantiate the necessity of employing historically informed performance practices to preserve their authenticity. Particular attention is paid to the analysis of musical and poetic texts that influence the formation of affect in vocal parts. The importance of adhering to stylistic characteristics such as tempo, timbral nuances, and tonality, which ensure the unique dramaturgy of musical works and contribute to their authentic performance, is highlighted. The research methodology is based on a historical and cultural approach combined with systematic analysis, incorporating interdisciplinary aspects for a deeper understanding of Baroque performance techniques. The scientific novelty of this study lies in its systematic analysis of the specific features of interpreting early Baroque operas, which influence the authentic reproduction of musical works. The article reveals the importance of maintaining the historical integrity of performance practices through a detailed study of musical and poetic texts and stylistic features, emphasizing the role of affect, tempo, and timbral characteristics in creating the dramaturgy inherent in Baroque operas. Conclusions. The findings indicate that reproducing Baroque performance systems requires not only technical execution, but also an understanding of stylistic elements that provide emotional depth and historical authenticity. Modern vocalists must grasp the aesthetic and cultural contexts to avoid stylistic errors and convey the original essence of the music. uk_UA
dc.description.abstract Мета статті – визначити специфічні риси інтерпретації опери епохи раннього бароко та обґрунтувати необхідність відтворення історично інформованих виконавських практик для збереження їхньої автентичності. Особливу увагу приділено аналізу музичного та поетичного тексту, який впливає на формування афекту у вокальних партіях. Висвітлено важливість дотримання стильових характеристик, таких як темпоритм, тембральні особливості та тональність, які забезпечують специфічну драматургію музичних творів і сприяють їх автентичному виконанню. Методологія дослідження базується на історико-культурологічному підході та системному аналізі, що поєднує міждисциплінарні аспекти для глибшого розуміння виконавських технік барокової епохи. Наукова новизна дослідження полягає у висвітленні способів інтерпретації музичних та поетичних особливостей для створення художнього образу, характерного для стилю раннього бароко. Наукова новизна дослідження полягає у вперше здійсненому систематичному аналізі специфічних рис інтерпретації опер епохи раннього бароко, які впливають на автентичне відтворення музичного твору. У статті розкрито важливість збереження історичної цілісності виконавських практик через детальне вивчення музичних і поетичних текстів, стилістичних характеристик, а також підкреслено значення афекту, темпоритму та тембральних особливостей у створенні драматургії, властивої бароковим операм. Висновки. Результати дослідження свідчать, що відтворення виконавської системи бароко вимагає не лише технічного відтворення музики, але й вивчення стильових особливостей, що забезпечують емоційне насичення та історичну цілісність виконання. Сучасним вокалістам необхідно розуміти естетичні та культурні контексти для уникнення стилістичних помилок і передачі музичного змісту у його первинному вигляді. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject раннє бароко uk_UA
dc.subject оперний стиль uk_UA
dc.subject історично інформоване виконання uk_UA
dc.subject ефект uk_UA
dc.subject характеристики uk_UA
dc.subject музичний текст uk_UA
dc.subject поетичний текст uk_UA
dc.subject драматургія uk_UA
dc.title Аналіз специфічних рис інтерпретації ранньої барокової опери uk_UA
dc.title.alternative Analysis of Specific Features in the Interpretation of Early Baroque Opera uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account