Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Овчаренко, Ганна Едуардівна | |
dc.contributor.author | Тетеря, Віктор Михайлович | |
dc.date.accessioned | 2025-07-09T08:32:21Z | |
dc.date.available | 2025-07-09T08:32:21Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Овчаренко Г. Е., Тетеря В. М. Аналіз специфічних рис інтерпретації ранньої барокової опери. // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв : наук. журнал. 2024. № 4. С. 350–354. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/6024 | |
dc.description | The purpose of this article is to identify the specific features of interpreting early Baroque opera and to substantiate the necessity of employing historically informed performance practices to preserve their authenticity. Particular attention is paid to the analysis of musical and poetic texts that influence the formation of affect in vocal parts. The importance of adhering to stylistic characteristics such as tempo, timbral nuances, and tonality, which ensure the unique dramaturgy of musical works and contribute to their authentic performance, is highlighted. The research methodology is based on a historical and cultural approach combined with systematic analysis, incorporating interdisciplinary aspects for a deeper understanding of Baroque performance techniques. The scientific novelty of this study lies in its systematic analysis of the specific features of interpreting early Baroque operas, which influence the authentic reproduction of musical works. The article reveals the importance of maintaining the historical integrity of performance practices through a detailed study of musical and poetic texts and stylistic features, emphasizing the role of affect, tempo, and timbral characteristics in creating the dramaturgy inherent in Baroque operas. Conclusions. The findings indicate that reproducing Baroque performance systems requires not only technical execution, but also an understanding of stylistic elements that provide emotional depth and historical authenticity. Modern vocalists must grasp the aesthetic and cultural contexts to avoid stylistic errors and convey the original essence of the music. | uk_UA |
dc.description.abstract | Мета статті – визначити специфічні риси інтерпретації опери епохи раннього бароко та обґрунтувати необхідність відтворення історично інформованих виконавських практик для збереження їхньої автентичності. Особливу увагу приділено аналізу музичного та поетичного тексту, який впливає на формування афекту у вокальних партіях. Висвітлено важливість дотримання стильових характеристик, таких як темпоритм, тембральні особливості та тональність, які забезпечують специфічну драматургію музичних творів і сприяють їх автентичному виконанню. Методологія дослідження базується на історико-культурологічному підході та системному аналізі, що поєднує міждисциплінарні аспекти для глибшого розуміння виконавських технік барокової епохи. Наукова новизна дослідження полягає у висвітленні способів інтерпретації музичних та поетичних особливостей для створення художнього образу, характерного для стилю раннього бароко. Наукова новизна дослідження полягає у вперше здійсненому систематичному аналізі специфічних рис інтерпретації опер епохи раннього бароко, які впливають на автентичне відтворення музичного твору. У статті розкрито важливість збереження історичної цілісності виконавських практик через детальне вивчення музичних і поетичних текстів, стилістичних характеристик, а також підкреслено значення афекту, темпоритму та тембральних особливостей у створенні драматургії, властивої бароковим операм. Висновки. Результати дослідження свідчать, що відтворення виконавської системи бароко вимагає не лише технічного відтворення музики, але й вивчення стильових особливостей, що забезпечують емоційне насичення та історичну цілісність виконання. Сучасним вокалістам необхідно розуміти естетичні та культурні контексти для уникнення стилістичних помилок і передачі музичного змісту у його первинному вигляді. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | раннє бароко | uk_UA |
dc.subject | оперний стиль | uk_UA |
dc.subject | історично інформоване виконання | uk_UA |
dc.subject | ефект | uk_UA |
dc.subject | характеристики | uk_UA |
dc.subject | музичний текст | uk_UA |
dc.subject | поетичний текст | uk_UA |
dc.subject | драматургія | uk_UA |
dc.title | Аналіз специфічних рис інтерпретації ранньої барокової опери | uk_UA |
dc.title.alternative | Analysis of Specific Features in the Interpretation of Early Baroque Opera | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |