Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дерепаска, Богдан Володимирович | |
dc.date.accessioned | 2025-07-09T11:29:35Z | |
dc.date.available | 2025-07-09T11:29:35Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Дерепаска Б. В. Стилістична та смислова синкретичність у музичному оформленні українських фільмів 2014–2024 років. // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв : наук. журнал. 2024. № 4. С. 395–400. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/6030 | |
dc.description | Тhe purpose of the article is to examine the methods used by sound engineers of Ukrainian films in the musical design of works to achieve stylistic and semantic syncretism. The research methodology involves applying a range of approaches, namely: an empirical approach — viewing the films, careful analysis and study of the film's musical design, systematic literature review, defining key concepts, analysing the impact of technologies, collecting and analysing data, formulating conclusions and discussions, as well as providing suggestions and recommendations. The scientific novelty lies in expanding the understanding of approaches to musical design in film production, which currently involves a synthesis of various technical components and syncretism of meanings, significantly contributing to the transformation of the audio space and revealing new creative possibilities. Conclusions of the research confirm that modern approaches of sound engineers and composers in the film industry are not only high-tech and cutting-edge for the sound engineering and sound design industry as a whole, but also enhance the film's semantic load and synthesise directorial metaphors, shaping immersion and encouraging the viewer to delve into the audio-visual work and understand its meaning as accurately as possible. | uk_UA |
dc.description.abstract | Мета роботи – дослідити методи, що використовують звукорежисери українських кінострічок у музичному оформленні творів для досягнення стилістичної і смислової синкретичності. Методологія дослідження полягає в застосуванні низки підходів, а саме: емпіричний підхід – перегляд фільмів, ретельний аналіз та вивчення музичного оформлення фільмів, систематичний огляд літератури, визначення ключових понять, аналіз впливу технологій, збір та аналіз даних, формулювання висновків та обговорення, а також надання пропозицій та рекомендацій. Наукова новизна полягає в розширенні розуміння підходів до музичного оформлення в кіновиробництві, які нині передбачають синтез як різноманітних технічних складових, так і синкретичність сенсів, у значному внеску в трансформацію аудіального простору, а також розкритті нових творчих можливостей. Висновки дослідження підтверджують, що сучасні підходи звукорежисерів та композиторів у кіноіндустрії не лише високотехнологічні і є передовими для індустрії звукорежисури та саунд-дизайну загалом, а й підсилюють сенсове навантаження фільму та синтезують режисерські метафори, аформуючи іммерсивність та спонукаючи глядача занурюватися в аудіовізуальний твір та якомога точніше розуміти його смисл. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | звукорежисерське мистецтво | uk_UA |
dc.subject | кіновиробництво | uk_UA |
dc.subject | саунд-дизайн | uk_UA |
dc.subject | синкретичність | uk_UA |
dc.title | Стилістична та смислова синкретичність у музичному оформленні українських фільмів 2014–2024 років | uk_UA |
dc.title.alternative | Stylistic and Semantic Syncretism in Musical Design of Ukrainian Films from 2014 to 2024 | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |