Electronic National Academy of Ukraine on Culture And Arts Management Staff Institutional Repository

Концептуалізація типології культурних проєктів у контексті західних культурологічних досліджень інтердискурсивності

Show simple item record

dc.contributor.author Кондрашова, Нонна Валеріївна
dc.date.accessioned 2025-07-10T12:16:34Z
dc.date.available 2025-07-10T12:16:34Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Кондрашова Н. В. Концептуалізація типології культурних проєктів у контексті західних культурологічних досліджень інтердискурсивності. // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв : наук. журнал. 2025. № 1. С. 117–122. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/6056
dc.description The purpose of the research is to show the complexity of the typology of contemporary cultural projects in relation to the interdiscursive and hybrid nature of the postmodern media space. Research methodology. Phenomenological, hermeneutic, historical, structuralist, psychoanalytic, poststructuralist, Lacanian and post-Lacanian theoretical approaches are used. Scientific novelty. Three key culturological models for the typology of socio-cultural projects are highlighted. Conclusions. The following cultural models are distinguished in the socio-cultural typology. The first one is structuralist and psychoanalytic and is based on worldview spiritual criteria (globalist, multicultural, alterglobalist, glocalisation projects). The second one is marketing and is based on the financial, economic and media criteria for the introduction of commodity-money relations in the information culture (rational marketing projects and intuitive marketing projects). The third model is phenomenological-hermeneutic and is based on the artistic criteria of classifying projects into creational and creative, as well as combined, with both modern and postmodernist features. uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи – продемонструвати складність типологізації культурних проєктів у зв’язку з інтердисурсивним та гібридним характером медійного простору постсучасності. Методологія дослідження. Використано феноменологічний, герменевтичний, історичний, структуралістський, психоаналітичний, постструктуралістський, лаканівський та постлаканівський теоретичні підходи. Наукова новизна. Виокремлено три ключові культурологічні моделі типології соціокультурних проєктів – структуралістська, маркетингова та феноменолого-герменевтична. Висновки. Розкрито культурологічні моделі типології соціокультурних проєктів. Перша є структуралістською та ґрунтується на світоглядному критерії (глобалістичні, мультикультурні, альтерглобалістичні, глокалізаційні проєкти). Друга є маркетинговою та ґрунтується на економічному й медійному критерії упровадження товарно-грошових відносин в інформаційну культуру (проєкти раціонального та проєкти інтуїтивного маркетингу). Третя є феноменолого-герменевтичною та ґрунтується на мистецькому критерії класифікації проєктів на творчі та креативні. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject соціокультурний проєкт uk_UA
dc.subject інтердискурсивність uk_UA
dc.subject типологія uk_UA
dc.subject постструктуралізм uk_UA
dc.subject постмодерн uk_UA
dc.title Концептуалізація типології культурних проєктів у контексті західних культурологічних досліджень інтердискурсивності uk_UA
dc.title.alternative Conceptualisation of the Typology of Cultural Projects in the Context of Western Cultural Studies of Interdiscursivity uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account