Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Афоніна, Олена Сталівна | |
dc.date.accessioned | 2025-10-09T12:03:26Z | |
dc.date.available | 2025-10-09T12:03:26Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/6165 | |
dc.description | Монографію присвячено малодослідженій проблематиці сучасного музичного театру й особливостям музично-театральних вистав ХХІ століття. У ній розглядаються опери й балети крізь призму теоретичних підходів і художньо-образних аспектів, що дозволяє розкрити багатогранність цих жанрів у сучасному контексті. Особливу увагу приділено порівняльному аналізу музично-театральних постановок класико-романтичної традиції й постмодернових творів. Аналіз базується на музично-критичних дискурсах і вписується в логос історії музики, що забезпечує цілісний підхід до вивчення традиційних і сучасних форм театрального мистецтва. Для дослідження вистав постмодернізму активно використовується теорія кодів культури, що дозволяє глибше зрозуміти їхній символічний зміст і зв’язок із культурним контекстом. Книгу адресовано широкій аудиторії: мистецтвознавцям, музикознавцям, культурологам, хореографам, художникам, студентам творчих спеціальностей і всім поціновувачам сучасного мистецтва та музичного театру. Вона стане в нагоді тим, хто цікавиться еволюцією театрального мистецтва й новими формами художнього вираження. | uk_UA |
dc.description.abstract | Афоніна О. С. Музично-театральні вистави в парадоксах і рефлексіях : монографія. Суми : ФОП Цьома С.П., 2025. 162 с. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | музичне мистецтво, музика в театрі, балет, балетна музика, опера, сучасний музичний театр, логос історії музики, музична культурологія, коди культури, інтерпретація, музична інтепретація, образи Миколи Гоголя в музиці, образ Данте в мистецтві, Б.Сметана "Продана наречена", культурно-мистецький простір | uk_UA |
dc.title | Музично-театральні вистави в парадоксах і рефлексіях | uk_UA |
dc.type | Book | uk_UA |