Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

ОБРАЗ АВТОРА В КІНОМИСТЕЦТВІ ЯК ВІДОБРАЖЕННЯ КАРТИНИ СВІТУ Частина 1. Літературний і кіноавтор:перехресний взаємовплив

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Погребняк, Галина Петрівна
dc.date.accessioned 2020-05-12T09:25:47Z
dc.date.available 2020-05-12T09:25:47Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Погребняк Г. П. Образ автора в кіномистецтві як відображення картини світу. Ч. 1: Літературний і кіноавтор: перехресний взаємовплив // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2019. № 4. С. 136-142. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/687
dc.description Ознайомлемлення з матеріалами, викладеними у статті, розширює арсенал знань щодо специфіки образу автора в кіномистецтві й уможливлює їх вкористання в навчальних курсах з теорії та історії кіно й режисури. Summarizing, we show that by embodying the verbal image of the film on the screen, the director unites the whole creative group to accomplish common artistic tasks [21,29]. At the same time, the peculiarities of the director-author's worldview, his psycho-emotional peculiarity, may find so-called "materialization" in both audiovisual and verbal series. The materialization of verbal, in particular, is presented in the language of the characters, and on behalf of one of them (not necessarily the main one), a story can be made that clearly expresses the author's position. Familiarity with the materials presented in the article, expands the arsenal of knowledge about the specific character of the author in the cinema art and makes it possible to use them in training courses on the theory and history of cinema and directing. uk_UA
dc.description.abstract Мета статті полягає виявленні специфічних рис образу автора в кінематографі та визначенні наукових орієнтирів, що сприятимуть комплексному аналізу феномену авторського кіно. Методологія дослідження. В опрацюванні теми були використані методи наукового аналізу, порівняння, узагальнення. Крім того, було застосовано аналітичний і системний методи у своїй єдності, що необхідно для вивчення мистецтвознавчого аспекту проблеми.. The purpose of the article is to identify specific features of the author's image in cinematography and to identify scientific guidelines that will contribute to a comprehensive analysis of the phenomenon of author's cinema. Methodology. In the elaboration of the topic, methods of scientific analysis, comparison, generalization were used. In addition, analytical and systematic methods were used in their unity, which is necessary for studying the art-study aspect of the problem. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject образ автора uk_UA
dc.subject кіномистецтво uk_UA
dc.subject картина світу uk_UA
dc.subject кіноавтор uk_UA
dc.title ОБРАЗ АВТОРА В КІНОМИСТЕЦТВІ ЯК ВІДОБРАЖЕННЯ КАРТИНИ СВІТУ Частина 1. Літературний і кіноавтор:перехресний взаємовплив uk_UA
dc.title.alternative The image of the author in the cinema as a reflection of the picture of the world. Part 1. Literary and filmmaker: cross-interaction uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу