Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гриценко Т. Б., Гриценко С.П., Іщенко Т.Д. та ін.
dc.date.accessioned 2020-05-12T16:56:58Z
dc.date.available 2020-05-12T16:56:58Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/715
dc.description.abstract У навчальному посібнику узагальнено та систематизовано матеріал із основ психології та етики спілкування у сфері управління, ділових відно! син, наукової організації праці. Широко висвітлені питання спілкування як соціального феномену, функцій спілкування, значення невербального спілкування в ділових стосунках, форм та стилів ділового спілкування, вимог до сучасного керівника, стилів управління, службового етикету, морально!етичних проблем особистості. Розглянуто природу виникнен! ня виробничих конфліктів та способи їх розв’язання. Наведено конкретні приклади щодо організації роботи сучасного менеджера, керівника. Посібник дасть змогу ознайомитися з теорією, методами, методоло! гією та мистецтвом ділового спілкування, управлінської діяльності в су! часних умовах організації виробництва, практично оволодіти відповід! ними навичками та вміннями uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher К.: Центр учбової літератури uk_UA
dc.subject Етика uk_UA
dc.title Етика ділового спілкування uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу