dc.contributor.author |
Коржова, Тетяна Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-05-14T12:04:31Z |
|
dc.date.available |
2020-05-14T12:04:31Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Коржова Т. В. До питання розробки стратегії брендингу університету // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. 2019. № 4. C. 102-109. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/801 |
|
dc.description |
It is found out that public relations should be connected with coordination and adjustment of consolidated actions to achieve and maintain mutually beneficial relationships between the university and its target audience, keeping the image and strengthening the rating of an educational institution based on systemic interaction that produces relevant feedbacks and unifies brand communications, contributing to the formation of a comprehensive and effective university branding strategy in the XXI century.
Purpose of the article. To analyze the question of creating the strategy of branding of the university in the context of post not classical paradigm of understanding public relations. Methodology of the research is based on the systemic, structural, and situation approaches on the methods of comparative, logical, and structural, functional analysis, including techniques for analyzing the marketing sphere. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
З’ясовано, що зв’язки з громадськістю повинні опікуватися координацією та коригуванням консолідованих дій з метою досягнення та підтримання взаємовигідних відносин університету зі своєю цільовою аудиторією, підтриманням іміджу та зміцненням рейтингу освітнього закладу на засадах системної інтеракції,
що продукує актуальні зворотні зв’язки та уніфікує бренд-комунікації, сприяючи формуванню сприяючи формуванню комплексної та ефективної стратегії брендингу університету в XXI столітті.
Мета дослідження. Проаналізувати питання розробки стратегії брендингу університету у контексті постнекласичної парадигми розуміння public relations. Методологія дослідження ґрунтується на системному, структурному та ситуаційному підходах, на методах порівняльного, логічного та структурно-функціонального аналізу, включаючи прийоми аналізу маркетингового середовища. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
стратегія |
uk_UA |
dc.subject |
брендінг |
uk_UA |
dc.subject |
університет |
uk_UA |
dc.subject |
зв’язки з громадськістю |
|
dc.subject |
постнекласичний підхід |
|
dc.subject |
маркетингове планування |
|
dc.title |
ДО ПИТАННЯ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ БРЕНДИНГУ УНІВЕРСИТЕТУ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
TO THE QUESTION OF CREATING THE STRATEGY OF THE UNIVERSITY BRANDING |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |